Installere spil via Steam fra backup
Fra : Smurf

Dato : 02-10-07 19:17

Hejsa
Hvordan installere jeg et spil som jeg har taget backup af på dvd vhj. af
Steam? HL2 Ep 2

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-10-07 19:59

Smurf wrote:
> Hejsa
> Hvordan installere jeg et spil som jeg har taget backup af på dvd
> vhj. af Steam? HL2 Ep 2

Er Episode 2 ude på Steam? Hvornår kommer den i butikkerne?

Fra : Smurf

Dato : 02-10-07 21:17

On Tue, 2 Oct 2007 20:59:16 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk>
wrote:

>Er Episode 2 ude på Steam? Hvornår kommer den i butikkerne?

My bad, mente Ep 1.
Episode 2 kommer først 10.10

Fra : Bufferzz

Dato : 03-10-07 16:09

> Hvordan installere jeg et spil som jeg har taget backup af på dvd vhj. af
> Steam?

Hvis du har brugt steams egen backup funktion.

Så skal du bare installere steam fra nettet
og så bagefter kører den setup fil steam har lavet til dig.

Fra : Smurf

Dato : 03-10-07 21:29

On Wed, 3 Oct 2007 17:09:13 +0200, "Bufferzz" <no.sp@m.2.me> wrote:

>Hvis du har brugt steams egen backup funktion.
>
>Så skal du bare installere steam fra nettet
>og så bagefter kører den setup fil steam har lavet til dig.

Ahh. Hvis man bare dobbeltklikker på sit dvd-drev så spørger win om hvad
skal skal bruges til at åbne "filen".
Man hvis man åbner dvd-drevet så ligger der ganske rigtig en steam-setup
fil.
Thnx