Counter Strike ... gammel version...
Fra : JAS

Dato : 02-10-07 07:45

Hejsa

Jeg købte for 3-4 år siden Counter Strike.
Nu tænker jeg på om der version stadig virker og om den vil virke hvis min
kammerat køber den nye version af CS - vil vi kunne spille mod hinanden -
vil det kræve nogle opdateringer osv... eller er det nødvendigt at vi begge
køber den nyeste version....

Den version jeg har kom der også Half Life med osv.....

Jan

Fra : Bufferzz

Dato : 02-10-07 11:06

For at spille, både det nye og gamle cs skal du/i bruge programmet Steam

www.steampowered.com

Downlaod > opret en bruger registrer cd'keyen i programmet.

Så installeres spillet og er fuldt opdateret og kan spilles online.

I teorien skal du slet ikke bruge cd'en.

Fra : Bufferzz

Dato : 02-10-07 13:26

Og nej den gamle cs kan ikke spille sammen med den nye cs: source ..
da det er 2 forskellige spil.

Det gamle CS:
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=10&l=danish&cc=DK

Det nye CS source:
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=240&l=danish&cc=DK

Det er selfølig CS: Source jeg vil anbefale - jer begge.

Fra : JAS

Dato : 03-10-07 06:37

> [...]
> http://www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=240&l=danish&cc=DK
>

> Det er selfølig CS: Source jeg vil anbefale - jer begge.

Hvad er forskellen på de 2 spil ????

Jan

Fra : Bufferzz

Dato : 03-10-07 11:20

> Hvad er forskellen på de 2 spil ????

Alt.
Grafikken og spille stilen er meget bedere i Source.
Fysik, lys, lyd, gameplay...

> Hvad er forskellen på de 2 spil ????

- Hvad er forskellen på win 98 og Win Xp ?
Alt.
Xp er bedere

Lidt det samme..

Fra : Bufferzz

Dato : 03-10-07 14:11

> Hvad er forskellen på de 2 spil ????

Lidt flere eks.

http://yoo.dk/source/css_sam_o.htm

http://yoo.dk/source/css_sam_a.htm

Fra : JAS

Dato : 03-10-07 06:46

> [...]
> http://www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=240&l=danish&cc=DK
>

> Det er selfølig CS: Source jeg vil anbefale - jer begge.

Kan man stadig købe det gamle CS spil i butikkerne... og hvis ja hvor.... så
skulle vi kun købe 1 nyt for at kunne spille....

Jan

Fra : Bufferzz

Dato : 03-10-07 11:22

> Kan man stadig købe det gamle CS spil i butikkerne... og hvis ja hvor....
> så skulle vi kun købe 1 nyt for at kunne spille....

Tja alle steder.
Men hvis du har mulighed for at betale med de kreditkort Steam bruger
fx Visa så kan du lige så godt købe over Steam. Nemt og hurtigt.

Fra : JAS

Dato : 03-10-07 12:15

> Tja alle steder.
> Men hvis du har mulighed for at betale med de kreditkort Steam bruger
> fx Visa så kan du lige så godt købe over Steam. Nemt og hurtigt.

Okay smart nok - men kan det kører på Vista ????

Jan

Fra : Bufferzz

Dato : 03-10-07 14:07

> Okay smart nok - men kan det kører på Vista ????

Ja det kører super på Vista
Steam har mange spil man køber online og downlaoder med det samme.

Har lige 3 eks på CS vs CS Source maps.
Det er Source i bunden af hvert billede.
http://img167.imageshack.us/img167/8355/inferno2ka5.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/4607/of3jb5.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/6733/militia1rs9.jpg

Klik på billederne for at se dem i fuld størrelse.

Fra : JAS

Dato : 04-10-07 06:31

> [...]
> http://img167.imageshack.us/img167/6733/militia1rs9.jpg
>
> Klik på billederne for at se dem i fuld størrelse.

Super - tak for god hjælp og vejledning ... hvis vi skal spille 2 mod
hinanden i netværk er det vel nok jeg bare køber den pakke der hedder
Multiplayer og koster 29 $ ???

Jan

Fra : Bufferzz

Dato : 04-10-07 14:19

> Super - tak for god hjælp og vejledning ... hvis vi skal spille 2 mod
> hinanden i netværk er det vel nok jeg bare køber den pakke der hedder
> Multiplayer og koster 29 $ ???

Source Multiplayer Pack Indeholder:
Counter-Strike: Source
Day of Defeat: Source
Half-Life 2: Deathmatch

Du får cs source med i pakken, og kan spille på netværk samt over
internettet.

1 kopi pr. computer.

Prisoverslag for pakken:
29.95 $ x 5,5 ($ kurs) = 164,75 kr + 25% moms = 206 kr
206 kr er en god pris for de _3 spil_ :)

CS source alene er ca 140 kr inkl. moms (hvilket også er billigt)
Men Steam laver tit nogle gode pakker,
hvor man sparer ved at købe flere spil i 1 pakke. :)