webcam på en Playstation 2?
Fra : Ivan

Dato : 01-10-07 15:26

Hejsa...

Kan man benytte et alm. webcam på en Playstation 2?

Mit eyetoy camera er desværre blevet ødelagt, men måske jeg kan bruge mit
alm. webcam?

Google-søgning giver et forum hvor de snakker noget om en bootdisk? Dog uden
konklusion. Ellers ingen gevinst....

Fra : Dopedog

Dato : 01-10-07 20:42

> [...]
> alm. webcam?
>
> Google-søgning giver et forum hvor de snakker noget om en bootdisk? Dog

Det mener jeg ikke at man kan, nej. Er dog ikke 100% sikker, men ihvertfald
95%. Kan være der er et andet klogt hovede her i gruppen der ved mere ?

Fra : Max

Dato : 01-10-07 21:00

Hej Ivan

> Mit eyetoy camera er desværre blevet ødelagt, men måske jeg kan bruge
> mit alm. webcam?

Jeg har set EyeToy brugt som webcam, men aldrig omvendt. Hvis
det var nemt og simpelt at gøre var det nok let at finde opskriften
på nettet. Men er det ikke let at finde et brugt EyeToy derude, der
er jo noget ungerne hurtigt bliver træt af at bruge.

--
Mvh Max