WOW og internet hastighed?
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 27-09-07 15:16

½øjs@.

Knægten er ved at gå i spåner efter vi har fået ny forbindelse.... Han siger
det lagger, men det er en 15/1 mb linie, så jeg fatter hat af, han mener det
lagger.

Noget han lige skal tage hensyn til?

/Ole

Fra : Mads

Dato : 27-09-07 15:47

On Thu, 27 Sep 2007 16:16:25 +0200, "/Ole \(6000\)" <x@xx.dk> wrote:

> [...]
>det lagger, men det er en 15/1 mb linie, så jeg fatter hat af, han mener det

Selvom det er en hurtig forbindelse kan der sagtens være
en elendig ping i spil. De to ting har intet med hinanden
at gøre.

Fra : Hagar

Dato : 27-09-07 16:19

"/Ole (6000)" <x@xx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Knægten er ved at gå i spåner efter vi har fået ny forbindelse.... Han
> siger det lagger, men det er en 15/1 mb linie, så jeg fatter hat af, han

Det kommer meget an på hvor til han kobler op til, nogle servere der ligger
langt væk kan have en dårlig ping, og så kører det ikke som smurt. Nu
spiller jeg ikke selv det spil, men BF2, og der finder man hurtigt ud af
hvor man skal og ikke skal spille.

Hagar

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-09-07 10:50

/Ole (6000) wrote:

> Knægten er ved at gå i spåner efter vi har fået ny forbindelse....
> Han siger det lagger, men det er en 15/1 mb linie, så jeg fatter hat
> af, han mener det lagger.
>
> Noget han lige skal tage hensyn til?

Har i skiftet fra kabel til wifi i huset?
wifi sutter til spil - and thats a fact :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!