Transport Tycoon Deluxe
Fra : Kristian Knigge

Dato : 25-09-07 19:40

Hejsa.. Har hente Open TTD.. Og jeg kan jeg engang slog irriterende lyde fra
som biler der startet, og sådan noget.. Og jeg slog også avis fra.. er der
nogle der kan huske / ved hvordan jeg gør dette ?

- Kristian

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-09-07 05:31

"Kristian Knigge" <spam@spamme.com> wrote in message
> [...]
> fra som biler der startet, og sådan noget.. Og jeg slog også avis fra.. er
> der nogle der kan huske / ved hvordan jeg gør dette ?

Hej

Fedt spil, du lige har hentet, jeg fik selv lyst til at spille det, men jeg
mener godt nok, at jeg har hentet det uden at have det originale TTD, kan
det ikke passe? Det var endda (mener jeg) lovligt nok.
Jeg kan desværre ikke huske, hvordan man slår tingene fra, men rigtigt nok,
man bliver idiot af det

/Ole

Fra : Kristian Knigge

Dato : 26-09-07 18:30

"Jeg mener godt nok, at jeg har hentet det uden at have det originale TTD,
kan det ikke passe? Det var endda (mener jeg) lovligt nok."

Jo det er ganske lovligt, da det er abadomware :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Abandonware

Du har vel også hentet Open , der gør det lidt mere up2date:
http://www.openttd.org/

Skriv lige vis du finder ud af det.

Med venlig hilsen Kristian Knigge :)

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-09-07 21:07

Kristian Knigge wrote:

> Hejsa.. Har hente Open TTD.. Og jeg kan jeg engang slog irriterende lyde fra

Sejt spil iøvrigt. Overvej at "opgradere" til OpenTTD.

Jesper Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 26-09-07 11:00

> Sejt spil iøvrigt. Overvej at "opgradere" til OpenTTD.

Øhh!? ;)

Brian

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-09-07 12:20

Brian Lund wrote:
> Øhh!? ;)

DOH...!

- Jeg var på vej i seng...

Jesper Poulsen

Fra : Kristian Knigge

Dato : 26-09-07 14:32

Det var jo ikke fordi det gav så meget hjælp .. : /