Counter-Strike Source
Fra : carsten

Dato : 25-09-07 16:10

kan man også spille det mod hinanden, forstået på den måde......
at jeg har 2 pc'er på en Switch.

Mvh Carsten

Fra : Bufferzz

Dato : 25-09-07 18:24

> kan man også spille det mod hinanden, forstået på den måde......
> at jeg har 2 pc'er på en Switch.

Det man man godt
- du skal bare oprette 2 steam kontoer/brugere
- og købe spillet på begge kontoer

Når spillet er downloadet på begge maskiner
kan de tages fra internettet og spille spillet på LAN (lokalt netværk)

Fra : carsten

Dato : 25-09-07 18:35

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Når spillet er downloadet på begge maskiner
> kan de tages fra internettet og spille spillet på LAN (lokalt netværk)

har købt 2 stks spil til sønnike og mig, men er ikke kommet videre, men så
skal der vel ikke downloades noget ...eller?

Mvh Carsten

Fra : Bufferzz

Dato : 25-09-07 19:06

> har købt 2 stks spil til sønnike og mig, men er ikke kommet videre, men så
> skal der vel ikke downloades noget ...eller?

Nårh ...
hvis du har købt på CD så kan du muligvis bare installere dem ja.

Og evt. gå online 1 gang for at hente de automatiske opdateringer.
(de skal nemlig være samme version for at spille sammen)

Fra : carsten

Dato : 25-09-07 19:32

> [...]
>
> Og evt. gå online 1 gang for at hente de automatiske opdateringer.
> (de skal nemlig være samme version for at spille sammen)

alletiders....
Så må vi se om de gamle bærbare kan klare det
jeg takker herfra

Mvh Carsten

Fra : Bufferzz

Dato : 25-09-07 19:43

> Så må vi se om de gamle bærbare kan klare det
> jeg takker herfra

Counter-Strike Source er ikke så krævende som mange tror.

Selvf. hvis man vil have lidt af det flotte for øjet kræver det lidt mere.
Men gamle computere kan fint spille det.

Held og lykke og spørg endelig hvis der er mere :)

Fra : carsten

Dato : 25-09-07 20:04

> [...]
> Men gamle computere kan fint spille det.
>
> Held og lykke og spørg endelig hvis der er mere :)

forøvrigt
Nu er det ikke sådan et add on spil? dvs skal jeg have noget før det her?

Mvh Carsten

Fra : Bufferzz

Dato : 25-09-07 21:26

> Nu er det ikke sådan et add on spil? dvs skal jeg have noget før det her?

Nej det var i gamle dage man skulle have spillet "Half-life" for at spille
cs

Nu kan man spille cs lige ud af æsken :)

Fra : carsten

Dato : 25-09-07 22:12

> Nej det var i gamle dage man skulle have spillet "Half-life" for at spille
> cs
>
> Nu kan man spille cs lige ud af æsken :)

SÅDAN......så tror jeg at jeg springer ud i det, og får installeret
spillene....så kan det være der kommer lidt ro over sønnemand

jeg takker endnu en gang

Carsten

Fra : carsten

Dato : 28-09-07 15:29

"carsten" <carsten.berg@sletdettepd-center.dk> skrev i en meddelelse

> "Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en meddelelse

Nu har jeg prøvet at installere det ( det er købt brugt) men når jeg så vil
registrere det med aktiveringskoden siger den at den allerede er registreret
i en anden brugeraccount ..............hvad gør jeg nu ???

Mvh Carsten

Fra : carsten

Dato : 28-09-07 16:18

> [...]
> vil registrere det med aktiveringskoden siger den at den allerede er
> registreret i en anden brugeraccount ..............hvad gør jeg nu ???

tror jeg har fundet ud af det

Mvh Carsten

Fra : Bufferzz

Dato : 28-09-07 16:26

> [...]
> vil registrere det med aktiveringskoden siger den at den allerede er
> registreret i en anden brugeraccount ..............hvad gør jeg nu ???

Købt brugt ?
Når først et spil er aktiveret på en bestemt bruger konto,
er spillet låst til denne.

Så enten køber du brugeren kontoen
eller også køber du en frisk kopi i en butik eller direkte i steam
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=240

Eller du kan prøve at læse lidt her om
''CD Key Reset Process''
http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=70