Endelig spiller man Team Fortress 2
Fra : Silver

Dato : 18-09-07 19:56

Davs.

Jeg har lige anskaffet mig The Orange Box fra Steam så jeg var istand til at
spille Team Fortress 2 online beta og efter at have spillet et par timer og
vænnet mig til de forskellige typer og muligheder man har i spillet så må
jeg indrømme at dette spil simpelthen er for fedt......

Det er genialt at de har valgt at lave omgivelserne og personerne som
karikerede tegneserie figurer da det giver en fed fornemmelse når man møder
5 fjender med rocketlaunchers i et knudepunkt på mappen.....så går der sgu
godt nok flotte effekter og fede skrig i det.

Tilsyneladende er flertallet af de garvede TFC spillere også godt tilfreds
med den nye version og som ny spiller er jeg selvfølgelig komplet overgivet
til de mange timer jeg kan se frem til (skal da også helt sikkert i en klan
når jeg klar til det), det er ved klanspil at samarbejdet virkeligt kommer
til sin ret i det her spil da udviklerne virkelig har lagt MEGET i at man
skal samarbejde for at nå målet. Det ses tydeligt i de kampe man kan joine
på de mange servere som allerede er dukket op siden igår nat da det blev
frigivet.

Når så selve pakken bliver frigivet her d. 10 oktober med HL2: episode two
og det nok ligeså spændende portal så tror jeg gerne at det vil blive udråbt
til årets udgivelse.

Tilbage til min engineer, mine sentry guns og revive/ammo stations :D....

Hygge
SilverFoot.