Bioshock. Sidder fast
Fra : Benny

Dato : 14-09-07 23:55

Hej.
Jeg sidder godt og grudig fast i bane, hvor jeg skal finde en kode til en
elevator i en dagbog. Jeg læser i Hint at den skal findes på 3sal, men kan
ikke finde den. Nu har jeg kæmpet med at finde den kode i dage og har brug
for hjælp. Hvor finder jeg dagbogen med koden?
Benny

Fra : MFN

Dato : 15-09-07 08:03

Hvis du går i "inventory" eller hvad vi skal kalde det, og læser dine
"lydbøger" du har samlet på din vej .... så finder du det der.

Suverænt spil i øvrigt.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-09-07 10:54

> [...]
> ikke finde den. Nu har jeg kæmpet med at finde den kode i dage og har brug
> for hjælp. Hvor finder jeg dagbogen med koden?

Uden at være sikker vil jeg tro du leder efter audio diary der hedder
Fontaine's Breakup.
Du er i Mercury Suites.
Op ad trappen i 'firkanten' i midten (rundt om elevatoren) - i nærheden af
U-invent maskinen på selve gangen ligger den.

Jeg kan koden hvis det helt glipper for dig.

Jeg husker det ret tydeligt da jeg lige har fundet alle audio diaries for at
få achievement i X360 udgaven af spillet og går udfra det er nøjagtigt det
samme i pcudgaven

Held og lykke.
--
sniper_Nolight

Fra : Benny

Dato : 15-09-07 20:01

I har begge ret. Jeg skal bare lytte til audiobøgerne. Det opdagede jeg da
jeg have fundet en walkthough på nettet.
Tak for hjælpen.
Benny

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-09-07 20:41

>I har begge ret. Jeg skal bare lytte til audiobøgerne. Det opdagede jeg da
>jeg have fundet en walkthough på nettet.

lad nu være med at læse mere end højst nødvendigt! - historien er god og
fortjener at blive oplevet efterhånden som du hører audio diaries og spillet
skrider frem - ganske som en god film
--
sniper_Nolight

Fra : Benny

Dato : 15-09-07 23:52

lad nu være med at læse mere end højst nødvendigt! - historien er god og
fortjener at blive oplevet efterhånden som du hører audio diaries og
spillet
skrider frem - ganske som en god film

Rolig.
Jeg har gemt den væk i samlingen. Håber at jeg ikke får brug for den igen.
Min hjerne var bare fikseret på en PAPIR dagbog og tænkter overhovedet ikke
på audioen

Benny

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-09-07 17:51

> Rolig.
> Jeg har gemt den væk i samlingen. Håber at jeg ikke får brug for den igen.
> Min hjerne var bare fikseret på en PAPIR dagbog og tænkter overhovedet
> ikke på audioen

lol.

audio diaries er jo nærmest historien, så find og hør så mange som muligt.
--
sniper_Nolight