Hvad spiller I?
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 14-09-07 23:22

Hejsa, jeg har lige fået mig en ny bærbar som jeg gerne ville teste med
nogle spil, problemet er bare at jeg ikke har holdt mig opdateret med hvad
der var i omløb da min gamle bærbar ikke havde kraft nok til spil, sidst jeg
spillede noget var unreal tournament:)

Så mit spørgsmål er hvad spiller I?

Jeg havde en gang en Amiga og savner faktisk de spil:)

Jeg er mest til platform spil, så har I nogle forslag?

Jan

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 14-09-07 23:48

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Så mit spørgsmål er hvad spiller I?
>
> Jeg havde en gang en Amiga og savner faktisk de spil:)
>
> Jeg er mest til platform spil, så har I nogle forslag?

Glemte at sige at jeg har Vista på min bærbare:)

Jan

Fra : Bruno

Dato : 14-09-07 23:58

Thunder (4920 Søllested) wrote:
> [...]
> hvad der var i omløb da min gamle bærbar ikke havde kraft nok til spil,
> sidst jeg spillede noget var unreal tournament:)

Ingenting på PC for tiden - den står og venter på UT3.

Du kan evt. snuppe UT2003 eller UT2004 så du er lidt opdateret på den front.

Jeg har dog forsøgt mig med Bioshock, for linært, og C&C3 som var for
meget et gamelt spil med ny grafik.

> Jeg havde en gang en Amiga og savner faktisk de spil:)

Søg på Amiga og emulator i Google og du finder hurtigt noget software
der lader dig spille de gamle spil, men værd advaret for mange af de
gamle er bedre i hukommelsen end de er i nutiden!

Spil som Flood og Silkworm holder dog stadig

> Jeg er mest til platform spil, så har I nogle forslag?

Til PC!

Der er ikke meget. Kig efter Prince of Persia serien og så er det vist
et enkelt Sonic eller to, ellers er der ikke noget nutidigt svjv.

Mvh
Bruno

Fra : Martin Hughes

Dato : 15-09-07 10:00

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> wrote in message

> [...]
>
> Der er ikke meget. Kig efter Prince of Persia serien og så er det vist et
> enkelt Sonic eller to, ellers er der ikke noget nutidigt svjv.

Der er da flere platform spil.. Hva med Rayman.. Evt. søg på google PC games
jump and Run

Jeg vender evt. tilbage til tråden med et par guldklumper senere. Har jo
selv haft commodore 64 og Amiga
og ja spillende virkede okay dengang.

Et spil som Another world var for mig et stort hit dengang, og nu fås det
til PC

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=21937

Spiller pt. Bioshock

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 16-09-07 00:38

"Martin Hughes" <martin.hughes.nospam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> og ja spillende virkede okay dengang.
>
> Et spil som Another world var for mig et stort hit dengang, og nu fås det

Hvis der er nogen der er interesseret har jeg fundet 2 fine kloner af
Turrican som virker i Vista:) Og de er freeware:) Hurrican og T4 Funeral er
dem som fungerer bedst.

http://www.poke53280.de/download/download.php?id=9

http://www.nemmelheim.de/turrican/in_development.php

http://turricanforever.de/