Hvem monterer sub+amp i Nordsjælland?
Fra : Peter Fischer

Dato : 11-10-07 05:57

Hej.

Eftersom Fiat ikke kan finde ud af at svare på om man kan eftermontere
orig. sub og orig. forstærker i min Fiat Grande Punto vil jeg nok gå
efter en custom løsning.

Er der nogen der kender nogen firmaer i nordsjællands området der kan
montere sub og forstærker på en *pæn* måde?

Der er masser! af plads i bagagerum idet jeg ikke har reservehjul
liggende

Priside: 4-5k.

--
m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 11-10-07 06:11

Peter Fischer <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev :

>Er der nogen der kender nogen firmaer i nordsjællands området der kan
>montere sub og forstærker på en *pæn* måde?

Du er vel ikke ret langt fra Paw ??

( uniq-import.dk )
--
Jan_stevns