Skuffende !
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 10-10-07 20:54

G'aften i hytterne

Jeg er skuffet

dybt skuffet

Der har været en konkurrence, som jeg nok ville være selvskreven
deltager i .... og så så jeg det ikke

http://www.dkfritidbil.dk/sjove/alle_bilerne.htm

nederst

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-07 20:59

On Wed, 10 Oct 2007 21:53:47 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

> [...]
>
> Jeg er skuffet
>
> dybt skuffet
>
> Der har været en konkurrence, som jeg nok ville være selvskreven

G'aften.
Glemte de at sende tilmeldingsformularen? Du burde da have deltaget
med rejsen betalt osv. Men så må du nøjes med at gøre hvad jeg
lige har gjort, lufte gø-dyrene ) - så kan man samtidig grine lidt
af slige løjer.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 10-10-07 21:01

jan@bygteknik.dk writes:

> [...]
>
> Jeg er skuffet
>
> dybt skuffet
>
> Der har været en konkurrence, som jeg nok ville være selvskreven

Alle bilerne kom hjem til middag, undtagen Stevns' - den blev til levns!

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 10-10-07 21:10

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev :

>Alle bilerne kom hjem til middag, undtagen Stevns' - den blev til levns!

Fnis !!

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-10-07 22:38

jan@bygteknik.dk wrote:

> Jeg er skuffet
>
> dybt skuffet
>
> Der har været en konkurrence, som jeg nok ville være selvskreven
> [...]

Jeg husker du her i gruppen, blev nævnt som potientiel mulig deltager, men
det var vist i en for dig offlineperiode-

Google melder serverfejl pt. så du må selv finde det.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-10-07 15:33

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg er skuffet
>
> dybt skuffet
>
> Der har været en konkurrence, som jeg nok ville være selvskreven

og straks er Jan gået i skarp træning til næste års mesterskab.

Tager de imod tilmeldinger allerede nu, så er chanserne jo gode til næste
år.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-10-07 18:13

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.dkfritidbil.dk/sjove/alle_bilerne.htm

Ahhh! Den berømte sorte(mørke-farve-noget) Alfasud som både var draget af en
magnetisk mark og var monteret med noget så fint som BMW forlygter og en
forchromet mellemgasfordeler!
Det var sgu tider!

-M

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 12-10-07 18:20

"Morten Lorenzen" <mortenlorenzen@yahooSPAM.dk> skrev :

> [...]
>magnetisk mark og var monteret med noget så fint som BMW forlygter og en

Og jeg har da glemt hvorfor Mogens fik en tud :)

--
Jan_stevns