Highway to hell...
Fra : BJ

Dato : 10-10-07 15:30

Faldt lige over denne, hmmm... seje kompilering af crash.

Highway to hell: http://www.youtube.com:80/watch?v=XCKuZPUn2nQ

mvh
Bjørn J.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 10-10-07 16:02

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> wrote in message
> Faldt lige over denne, hmmm... seje kompilering af crash.
>
> Highway to hell: http://www.youtube.com:80/watch?v=XCKuZPUn2nQ

FUUUUCK, den der orange VW transporteragtige dyt gad jeg ikke sidde i :)
Eller for den sags skyld, Forden der drøner ind under en lastbil, eller den
gamle Opel der får en volvo i røven. Nu jeg tænker over det, er der nok ikke
rigtigt nogle af bilerne der er sjove at sidde i :(

Mvh
Jacob

Fra : Mogens

Dato : 10-10-07 16:28

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Faldt lige over denne, hmmm... seje kompilering af crash.
> Highway to hell: http://www.youtube.com:80/watch?v=XCKuZPUn2nQ

Bingo, der var sgu lige eksemplet med F1'eren !

Fra : BJ

Dato : 10-10-07 16:36

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Bingo, der var sgu lige eksemplet med F1'eren !

Ha, jeg ventede blot på dig.

Her ser du tydeligt, man søger at sikre chaufførens ben, da de stikke langt
ud i næsen.

Det ville svare til, dine ben stak ud omkring kølergrillen på Renaulten.

Bemærk, deformationen er meget kort, så der går ikke meget af farten !

Sideværts er den jo den rene halsbrækker.;)

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 10-10-07 16:46

> [...]
> meget af farten !
> Sideværts er den jo den rene halsbrækker.;)

Der sker ik' en skid ved frontalt skade, men manden udsættes naturligvis
for en hård påvirkning. Nu husker jeg ikke, om cockpittet er den nye
eller gamle model (ifm. sidepåvirkning) på clippet - den nye model dækker
noget bedre af samme grund...

Fra : BJ

Dato : 10-10-07 16:52

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der sker ik' en skid ved frontalt skade, men manden udsættes naturligvis
> for en hård påvirkning.

Som at køre mod en betonmur..;)

Hvis ikke de havde dækmurerne, men de i stedet var af solid jernbeton, ville
alle chaufførerne dø på stribe.

> Nu husker jeg ikke, om cockpittet er den nye
> eller gamle model (ifm. sidepåvirkning) på clippet - den nye model dækker
> noget bedre af samme grund...

Alt er relativt, der er jo ikke lige frem plads til en side- og
gardinairbag..;)

Igen vil jeg påstå, uden dækmurene var de døde på stribe.

Måske vi skal til at sætte gamle bildæk op i vejsiderne på de danske
veje..?..:)

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 10-10-07 17:19

> Alt er relativt...

Som man ser i hele testen (!), handler det om udvikling af en F1
således, at skadernes alvorlige karakter netop nedsættes:
www.clipfish.de/player.php?videoid=Mjk1Nnw2NA%3D%3D

Fra : BJ

Dato : 10-10-07 17:29

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Som man ser i hele testen (!), handler det om udvikling af en F1
> således, at skadernes alvorlige karakter netop nedsættes:
> www.clipfish.de/player.php?videoid=Mjk1Nnw2NA%3D%3D

Misforstå mig ikke, det er prisværdigt man søger at beskytte piloterne.

Selv 3 eller 7% forbedring af sikkerheden er det hele værd .... for piloten
af sådan en hurtig cigar.

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 10-10-07 19:30

Hurtig, dét er en F1 sgu - www.youtube.com/v/rh2_JfF5q-M

Fra : ShutEye

Dato : 10-10-07 22:23

> Hurtig, dét er en F1 sgu - www.youtube.com/v/rh2_JfF5q-M

Hehe fed video :)

Fra : BJ

Dato : 10-10-07 22:49

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hurtig, dét er en F1 sgu - www.youtube.com/v/rh2_JfF5q-M

Hold da helt op, der knald i sådan en rød Fiat..

mvh
Bjørn J.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-10-07 22:41

BJ wrote:

> Igen vil jeg påstå, uden dækmurene var de døde på stribe.
>
> Måske vi skal til at sætte gamle bildæk op i vejsiderne på de danske
> veje..?..:)

Er det ikke sådan M3 er indrettet semipermanent?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Klaus G.

Dato : 10-10-07 17:24

> Sideværts er den jo den rene halsbrækker.;)

De har sådan en speciel nakkestøtte som holder hovedet når de bremser. gad
vide om den hjælper ved sidelæns kolition?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 11-10-07 08:04

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Faldt lige over denne, hmmm... seje kompilering af crash.
>
> Highway to hell: http://www.youtube.com:80/watch?v=XCKuZPUn2nQ

Det er da for griner med de "madvarer" de har lavet

Stef