Rep. Flensborg, hvem kender autohaus-rusch~
Fra : Møller

Dato : 10-10-07 15:20

Er der nogen der kender til

http://www.autohaus-ruschinski.de/dansk/pris_2.html

og som kan sige for / imod

Møller

Fra : Per Tolbøll

Dato : 10-10-07 16:58

Møller skrev:
> Er der nogen der kender til
>
> http://www.autohaus-ruschinski.de/dansk/pris_2.html
>
> og som kan sige for / imod
>
> Møller

Se www.citronik.dk, generelt gode erfaringer, så vidt jeg husker.

/Per

Fra : Jens Johansen

Dato : 10-10-07 18:37

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse
news:470cdfa8$0$69117$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Er der nogen der kender til
> http://www.autohaus-ruschinski.de/dansk/pris_2.html
> og som kan sige for / imod
> Møller

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med kritik (+/-),
men hvad er der at spare?
Hvad skal du have lavet?

Vh. Jens

Fra : Møller

Dato : 10-10-07 18:57

Jens Johansen skrev:

> Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med kritik (+/-),
> men hvad er der at spare?
> Hvad skal du have lavet?

XU10J4RS
Skift af:
1.Tandrem,
2.løbehjul
3.strammerulle, og måske
4.vandpumpe

Stumperpris for 1,2 og 3 ca. 1.316,25

+ 2-3 timer

Det er så men ikke så meget prisen, sidst fik jeg det skiftet i Roskilde
autoriseret værksted, OK pris.

men i Fl, kan jeg komme til ret hurtig, jeg kan være der og se hvad de laver.

På autoriserede værksteder i DK ofte: kunder ingen adgang til værksted.
Hvorfor?: hvis vi skal have alle og enhver til at løbe rundt, så bliver vi
nødt til at hæve vore priser.

Og ikke mindst:

Levetiden for tandrem på Peugeot i Tyskland er væsentlig længere end i
Danmark )

Møller

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-10-07 15:58

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

> Og ikke mindst:
>
> Levetiden for tandrem på Peugeot i Tyskland er væsentlig længere end i
> Danmark )

Dét lyder fishy, nogen god forklaring på den finurlighed?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Elmer Fjort

Dato : 11-10-07 16:16

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dét lyder fishy, nogen god forklaring på den finurlighed?

Vel ikke mere end at værkstederne er bange for ikke at tjene nok.

elmer

Fra : Bimbo

Dato : 10-10-07 22:08

Havde min C5´er til stort eftersyn tidligere på året, super service, meget
effektivt, og fik i sidste ende en uhyre detaljeret regning på 4 sider uden
prismæssige overraskelser. Så helt klart For!

BS

Fra : Tom

Dato : 11-10-07 16:24

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender til
>
> http://www.autohaus-ruschinski.de/dansk/pris_2.html
>
> og som kan sige for / imod

næh kender dem ikke, men generelt er de gode i tyskland til at lave service

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-10-07 21:13

On Oct 10, 4:19 pm, Møller <M...@g2net.dk> wrote:
> Er der nogen der kender til
>
> http://www.autohaus-ruschinski.de/dansk/pris_2.html
>
> og som kan sige for / imod

Jeg har været der en enkelt gang for at se på en Xantia TCT Activa,
som de havde stående. Meget venlig og imødekommende. Havde intet imod,
at jeg "misbrugte" hans tid bare for lige at chekke bilen ud. Det
møder man ikke overalt.

Fly