Jeg er dagens helt!
Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-07 07:58

...jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte
(han lå bag mig).

Sejr!

--
vh
Torben

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 10-10-07 08:02

Torben Scheel wrote:
> ..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
> hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte
> (han lå bag mig).
>
> Sejr!

Tillykke
Og så en 4x4 ligefrem .. imponerende

/Jan

Fra : Henrik B.

Dato : 10-10-07 08:06

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
> hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte (han
> lå bag mig).
>
> Sejr!

?????????????????????????????????

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-07 08:10

Henrik B. wrote:

> ?????????????????????????????????

Defekt tastaturdriver?

--
vh
Torben

Fra : Brian S Jensen

Dato : 10-10-07 10:22

> Defekt tastaturdriver?
>
> --
> vh
> Torben

Uden tvivl - han skrev også at han kørte med Vista-Virus'en

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Klaus G.

Dato : 10-10-07 14:55

> Defekt tastaturdriver?
Nixen, defekt hoved tror jeg :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Henrik B.

Dato : 12-10-07 07:20

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Defekt tastaturdriver?

Nej, mere niveauet....at du føler dig som en helt, fordi en bagvedkørende
finder ud af, at han har glemt at slukke tågelyset.

Når du kører ud i trafikken, gælder det åbenbart for dig om, at opnå små
"sejre", over andre bilister- spændende indstilling til det at køre
bil........eller er det?

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Jens

Dato : 12-10-07 08:20

Henrik B. <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Når du kører ud i trafikken, gælder det åbenbart for dig om, at opnå små
> "sejre", over andre bilister- spændende indstilling til det at køre

Når man betænker niveauet for "Road rage", grimasser, stive pegefingre
mod tindingen og andre former for "signalgivning", der er blevet en del
af trafikbilledet, er det da en sejr at have fået en medtrafikant til at
ændre sn belysning ved en simpel og relativt uprovokerende
signalgivning.

Med hensyn til "sejre" over andre bilister, kan nogle finde morskab i
montering af lygter og anden fjas, andre tuner så de kan skilte med det
opnåede moment. Sådan er vi jo så forskellige
--

Jens

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-10-07 08:33

Henrik B. wrote:

> Nej, mere niveauet....at du føler dig som en helt, fordi en
> bagvedkørende finder ud af, at han har glemt at slukke tågelyset.

Meget skal man høre bare fordi man skriver lidt humoristisk. Havde du
helt overset smileyen? Den betyder ironi - også på 64 bit maskiner.

Jeg kunne selvfølgelig have skrevet :
"I morges fik jeg en anden bilist til at slukke sit tågelys ved at

vh
Torben

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-10-07 08:13

On Wed, 10 Oct 2007 08:57:48 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
>hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte
>(han lå bag mig).
>
>Sejr!

Ja, det må jeg sige....var den også på gule plader? For så vil jeg
snarest folde dig en papirhat.

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-07 08:22

Hr. Jensen wrote:

> Ja, det må jeg sige....var den også på gule plader? For så vil jeg
> snarest folde dig en papirhat.

Oh - det er jeg faktisk ikke sikker på - men den skilte sig ikke ud, så
det må den næsten have været.

Hatten kan du sende til min mailadresse - jeg vil bære den med stolthed
hver gang jeg er i CyberSpace (nu er den ikke foldet af underlødige
aviser, vel?)

--
vh
Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-10-07 08:16

On 10 Okt., 08:57, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:
> ..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
> hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte
> (han lå bag mig).
>
> Sejr!

Chancen for at begge pærer sprang på samme tid er større end at en 4x4
fører frivilligt slukker dem

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Leonard

Dato : 10-10-07 09:58

On Wed, 10 Oct 2007 00:15:37 -0700, Christian B. Andresen wrote:

> Chancen for at begge pærer sprang på samme tid er større end at en 4x4
> fører frivilligt slukker dem

PSA laver da ikke 4x4 ?

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Jens

Dato : 10-10-07 10:41

Leonard <piper28a@gmail.invalid> wrote:

> PSA laver da ikke 4x4 ?

Dét var en unødigt hård og sårende bemærkning!
--

Jens
(Xantia Weekend HDi - 335.000 km and counting)

Fra : Jesper Juul

Dato : 10-10-07 11:36

Jens skrev:

> Dét var en unødigt hård og sårende bemærkning!

Men det gør de nu alligevel en Peugeot 4007.

Jesper

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-10-07 13:45

Jens wrote:

> Dét var en unødigt hård og sårende bemærkning!

Tjoeh - men som ejer af en Citroën Xsara, er jeg nødt til at give Leonard
ret. Medmindre man bruger longlife pærer er alt over et halvt år en gave.

Ebbe

Fra : Jens

Dato : 11-10-07 14:57

Ebbe Kristensen <ebbe@ekologic.dk> wrote:

> Tjoeh - men som ejer af en Citroën Xsara, er jeg nødt til at give Leonard
> ret. Medmindre man bruger longlife pærer er alt over et halvt år en gave.

Jeg genkender ikke situationen fra nogen af de Citroen'er jeg har haft
genem de seneste 15 år.
--

Jens

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-10-07 15:15

Jens wrote:

> Jeg genkender ikke situationen fra nogen af de Citroen'er jeg har haft
> genem de seneste 15 år.

Heldige rad

En Xsara er en af de (typisk franske) biler, der kører med overspænding på
elnettet. Det er ikke alle pærer, der kan holde til den behandling i længere
tid.

Ebbe

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-07 11:09

Leonard wrote:

> PSA laver da ikke 4x4 ?

Peugeot 405 MI _16_

--
vh
Torben

Fra : Klaus G.

Dato : 10-10-07 14:57

> Peugeot 405 MI _16_
Hvis du siger 405 T16, så har du ihvertfald 4WD, og så er vi da en smule
tættere på :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-10-07 07:54

Klaus G. wrote:

> Hvis du siger 405 T16, så har du ihvertfald 4WD, og så er vi da en smule
> tættere på :)

Hvilkensomhelst 4 benet 16v'er er en 4*4

--
vh
Torben

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-10-07 15:46

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> PSA laver da ikke 4x4 ?

De er wannabee's? ;).

Fra : Jens

Dato : 10-10-07 08:18

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote:

> ..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
> hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte
> (han lå bag mig).

Der _er_ åbenbart liv inden i de kasser
--

Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-10-07 11:05

On 10 Okt., 10:57, Leonard <piper...@gmail.invalid> wrote:

> PSA laver da ikke 4x4 ?

Ikke seriemæssigt vist, men min PSA er en 306'er og der holder pærene
langt

Og jeg bruger ikke tågeforlygterne, selv om jeg har dem.

Fra : Klaus G.

Dato : 10-10-07 14:59

> ..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
> hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte (han
> lå bag mig).
Men du skrev ikke over hvor lang en strækning.. Jeg gætter på du/i startede
ud fra Skagen et sted og tæt på Gedser, så faldt 10-øren for ham bagved? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-10-07 07:56

Klaus G. wrote:
> Men du skrev ikke over hvor lang en strækning.. Jeg gætter på du/i startede
> ud fra Skagen et sted og tæt på Gedser, så faldt 10-øren for ham bagved? :)

03 (eller hvad hedder det nu om dage) i Geografi til den herre

--
vh
Torben

Fra : Klaus G.

Dato : 11-10-07 16:07

> 03 (eller hvad hedder det nu om dage) i Geografi til den herre

Ouh... overså lige "hillerødmotorvejen" :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 11-10-07 20:12

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev :

>Ouh... overså lige "hillerødmotorvejen" :)

Nåehhhh ... den der ender i Hillerød ?

<< fniser_meget_højt.wav >>

--
Jan_stevns

Fra : Specks6812

Dato : 11-10-07 22:29

jan@bygteknik.dk said in news:6btsg3d8n3cfkkshqlbm8cksctq71bihk6
@dtext.news.tele.dk:

> Nåehhhh ... den der ender i Hillerød ?
>
> << fniser_meget_højt.wav >>

Hvor ender Englandsvej så?
Og hvilken form har Frederiksberg runddel?

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-10-07 22:44

On Oct 11, 11:29 pm, Specks6812 <fin...@hotmail.com> wrote:

> Hvor ender Englandsvej så?
> Og hvilken form har Frederiksberg runddel?

Før du går i selvsving, så skal du have fat i en lidt ældre tråd
omkring motorvejene, deres navne og, hvor de ender. Som jyde kan det
nemlig være umådeligt svært at fatte den sjællandske navngivning.

Fly

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-07 23:06

On Thu, 11 Oct 2007 14:44:08 -0700, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

> [...]
>omkring motorvejene, deres navne og, hvor de ender. Som jyde kan det
>nemlig være umådeligt svært at fatte den sjællandske navngivning.

Så er det vel heller ikke værre?

Vestmotorvejen, tja, den går vestpå.

Sydmotorvejen den går......................sydpå.

Helsingørmotorvejen går dælme til Helsingør.

Hvori består det svære? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 11-10-07 23:50

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> writes:

> Så er det vel heller ikke værre?
>
> Vestmotorvejen, tja, den går vestpå.
>
> Sydmotorvejen den går......................sydpå.
>
> Helsingørmotorvejen går dælme til Helsingør.

Og Østerport, Nørreport, Vesterport ligger mod Nord, Vest, Syd.

> Hvori består det svære? *LOL*

Ja det må du nok sige.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 12-10-07 15:31

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Hvori består det svære? *LOL*

Det svære består nogen gang i at holde fast i rattet, når
latterkramperne indfinder sig

f.eks hørt i radio : Der er kø i nordgående retning på
Holbækmotorvejen .... dohhhh!

--
Jan_stevns

Fra : Kate

Dato : 14-10-07 08:54

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Så er det vel heller ikke værre?
>
> Vestmotorvejen, tja, den går vestpå.
>
> Sydmotorvejen den går......................sydpå.
>
> Helsingørmotorvejen går dælme til Helsingør.
>
> Hvori består det svære? *LOL*

Og Holbæk motorvejen går til Holbæk

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 14-10-07 09:15

Kate <doughnut@oliwer.invalid> skrev :

>Og Holbæk motorvejen går til Holbæk

hvilket lidt pedantisk er forkert, idet den endte før holbæk, nu går
den søreme udenom ;)

--
Jan_stevns

Fra : Kate

Dato : 14-10-07 09:38

jan@bygteknik.dk wrote in

> hvilket lidt pedantisk er forkert, idet den endte før holbæk, nu går
> den søreme udenom ;)

Det gør den, ja. Fakrisk ender den ved Tuse, men det går nok ikke at
kalde den Tusemotorvejen, for så aner ingen jo hvor den ligger

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 14-10-07 09:46

Kate <doughnut@oliwer.invalid> skrev :

>Det gør den, ja. Fakrisk ender den ved Tuse, men det går nok ikke at
>kalde den Tusemotorvejen, for så aner ingen jo hvor den ligger

Og glemmer man at dreje af, til Holbæk, finder man heller ikke den by
;)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-07 23:10

<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

> [...]
>omkring motorvejene, deres navne og, hvor de ender. Som jyde kan det
>nemlig være umådeligt svært at fatte den sjællandske navngivning.

Nå, det mener du?

Jeg er mere utryg ved at færdes i det jyske.

Styrtom!! Man får jo knopper.

Herrens Mark!! Den har jeg været på mange gange, men der ligger s'gu
sådan en fætter ude på Djursland.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 12-10-07 15:32

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Herrens Mark!! Den har jeg været på mange gange, men der ligger s'gu
>sådan en fætter ude på Djursland.

Og man skal gennem Mørke for at nå dertil ;)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-10-07 15:59

On Fri, 12 Oct 2007 16:32:18 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>Og man skal gennem Mørke for at nå dertil ;)

>--

Ja, men det klarer du vel uden problemer, med din nye lygteføring?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 12-10-07 18:11

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Ja, men det klarer du vel uden problemer, med din nye lygteføring?

Klart klart - og har sikkert blændet en hel del allerede med de ny
tågeblus ....

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-10-07 23:44

On Oct 12, 12:05 am, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk>
wrote:

> Så er det vel heller ikke værre?
>
> Vestmotorvejen, tja, den går vestpå.

Den er bare ikke ret lang, når man er i Korsør.

> Sydmotorvejen den går......................sydpå.

Surt, når man skal den anden vej.

> Helsingørmotorvejen går dælme til Helsingør.

Hvordan kommer man så til København? Københavnmotorvejen kender
jeg ikke.

> Hvori består det svære? *LOL*

Tja..

Fly

Fra : Kate

Dato : 14-10-07 08:55

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> wrote in

> Hvordan kommer man så til København?

Det gør man ikke hvis man kan undgå det

Fra : Claus Frørup

Dato : 14-10-07 16:12

Isang tao pinangalanan, Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> nagsulat:

klip
>Hvordan kommer man så til København? Københavnmotorvejen kender
>jeg ikke.

Du tager da bare Københavnsvej...
Den starter i Allerød, Haslev, Hillerød, Køge, Lundby, Nykøbing F,
Roskilde, Slangerup, Vordingborg og Ølstykke.
Hvor svært ka' det dog være? )
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-10-07 23:57

On Oct 12, 12:09 am, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk>
wrote:

> Jeg er mere utryg ved at færdes i det jyske.

Tror da pokker. I store-Storkøbenhavn er det umuligt at opnå en
ordentlig hastighed. Alt foregår jo i stop'n'go. Selv midt om natten
er der en lyskurve, som skal stoppe trafikken.

> Styrtom!! Man får jo knopper.

He, det er endda ikke så langt væk fra mig af.

> Herrens Mark!! Den har jeg været på mange gange, men der ligger s'gu
> sådan en fætter ude på Djursland.

Den kan jeg ikke finde på map24.dk. Jeg fandt kun Fensmark.

Fly

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-10-07 15:50

> ..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
> hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte (han
> lå bag mig).
>
> Sejr!

Bare det var så vel, men er sikker på han fik en defekt. Det andet vil svare
til at ophæve fx tyngdeloven ;).

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-10-07 20:04

Isang tao pinangalanan, Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com>
nagsulat:

>..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
>hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte
>(han lå bag mig).
>
>Sejr!

Der må ikke lyves i nyhedsgrupperne)

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-07 20:13

On Wed, 10 Oct 2007 21:03:49 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com>
>nagsulat:

>Der må ikke lyves i nyhedsgrupperne)

Det kan man da også i en lille Punto. Jeg kiggede i spejlene på to
forbandet blændende lygter sidste vinter - åååh, det er tåget, så jeg
tændte tågebaglygten. Efter et par blink med det lange lys slukkede
lysorgiet bagude pludselig og jeg slukkede pænt min tåbebaglygte, som
stort set kun bruges i slige tilfælde ) Om det var en
sejr?.....naaah, men måske vågnede en eller anden.....og havde de
lygter ikke blændet som fanden havde jeg ikke gidet. Heldigvis er
flere og flere opmærksomme på, at deres tåbelygter kan blænde og får
gjort noget ved det, jeg synes at have set en klar forbedring. Men at
det stadig ikke er lovligt er en anden ting - det var heller ikke
lovligt at fise forbi radaren med 90 i eftermiddags, men mon ikke jeg
slap af sted med det ) (helt ærligt sad jeg lidt i mine egne tanker
og æsken "tog selv"........og så var der en trafiksituation, jeg lige
skulle se på i form af at vurdere "hvad sker der her" tilpas langt
fremme, men på samme gadehjørne stod så de der underlige mennesker med
deres grej, men jeg blev ikke stoppet)
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-10-07 01:51

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen <> nagsulat:

>Det kan man da også i en lille Punto.
klip
Og i en gammel Sierra

Jeg er desuden et så hjælpsomt menneske at jeg straks tænder mit lange
lys når jeg møder en modkørende med tåbelygterne tændt.

Han/hun har jo helt klart et problem med øjnene siden det er
nødvendigt med så meget lys, at jeg gør alt hvad jeg kan for at hjælpe
med at oplyse hans/hendes vejbane så der ikke skal ske nogle ulykker.

Jeg får dog sjældent tak for det..... folk er s´gu uhøflige

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-10-07 18:28

> ..jeg fik en 4*4 til at slukke tågelygterne på (sin bil på)
> hillerødmotorvejen i morges - blot ved at tænde min egen tågebaglygte (han
> lå bag mig).

Jeg afprøvede stuntet i morges. Han slukkede ikke, men holdt afstand, og så
er jeg sårn'set lige glad ;).