Rustbeskyttelse
Fra : esben.sorensen@comhe~

Dato : 09-10-07 21:32

Hej,

Har en 7 år gammel Volvo som ifølge svenske undersøgelser har tæt ved
verdens bedste rustbeskyttelse fra fabrikken.

Jeg ved ikke hvor lang tid jeg kører i den fremover men et år eller to
hvis ellers den fortsætter med at være problemfri.

- Vil det være en idé at give supplerende rustbeskyttelse - vil det
have indflydelse på salgsprisen?
- Hvad koster en behandling?

Bilen har kørt i Göteborg med saltvand og vestenvind samt over Øresund
hele sit liv og har ingen rustangreb overhovedet.

Rustgarantien gælder 8 år og hvad jeg kan forstå på andre Volvoejere
tager Volvo garantien så seriøst at man ofte dækker udover denne
periode.

Skal? Skal ikke?

VH EjS

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-10-07 15:55

<esben.sorensen@comhem.se> skrev i en meddelelse

Jeg ved ikke hvor lang tid jeg kører i den fremover men et år eller to
>hvis ellers den fortsætter med at være problemfri.

Spar pengene, det skal være fra dag1, så du selv får lidt glæde af det.
Salgsprisen bliver ikke højere af den grund, den bliver højes nemmere at
sælge.