pære skift i Ford Fokus
Fra : news.tele.dk

Dato : 08-10-07 17:01

Hej

Jeg har en Ford Fokus 3 dørs Hatch back fra 98.

Der er Xeon forlygter på, 2 små runde lygter i hver side, men nu er den ene
lygte gået, og jeg kan ikke finde ud af at skifte den...

Ledningerne ender i en lille elektronikboks, der sidder bag på parrabolen,
men, fra elektronikboksen går der bare en bolt/skrue ud, der ender i et
halvtrundt hoved med stjerne gevind, der ender nede i en plastik bøsning
nede i parabolen, så hvor sidder pøren ??

Det skulle vist være en H7 pære, i stedet for en H4.

Håber en kan hjælpe

mvh

Jesper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-10-07 17:34

"news.tele.dk" skriver:

> Der er Xeon forlygter på, 2 små runde lygter i hver side, men nu er den ene
> lygte gået, og jeg kan ikke finde ud af at skifte den...

-cut-

> Det skulle vist være en H7 pære, i stedet for en H4.

Hvis du mener at der er Xenon forlygter på er det næppe hverken H7 eller
H4......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : news.tele.dk

Dato : 08-10-07 17:42

Oki, tak for info.

Fra : Jesper Juul

Dato : 08-10-07 18:29

news.tele.dk skrev:
> [...]
> plastik bøsning nede i parabolen, så hvor sidder pøren ??
>
> Det skulle vist være en H7 pære, i stedet for en H4.

Den forstår jeg ikke lige, svjv. har H4 og H7 pærer da intet med Xenon
lygter at gøre?

Derudover er jeg rimelig sikker på at man ikke kunne få Xenon lygter på
en Fokus fra 98.

Jesper