VW og Renualt lukker. Mon?
Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 08-10-07 13:10

Se link.

Det ser ud til at bilfabrikkerne vil have fælles EU skat på brændstof.
Så har de også ryggen fri

Nej ser I. Når jeg skal have en mimrebil (bliver pensionnist om 25-30
år) er der nok limit på motorstørrelsen på, lad os sige, 30 HK! Eller
der er med indbyggede pedaler.

http://ing.dk/artikel/82118

Benny

Fra : Martin Bak

Dato : 08-10-07 14:20

<Hojvaelde@gmail.com> skrev i en meddelelse
Eller
der er med indbyggede pedaler.

----------

Det har mine biler allerede. Der er 3 i den ene og 2 i den anden...

Martin

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-10-07 16:40

Hojvaelde@gmail.com skrev:
> [...]
>
> Nej ser I. Når jeg skal have en mimrebil (bliver pensionnist om 25-30
> år) er der nok limit på motorstørrelsen på, lad os sige, 30 HK! Eller

Tjae, syntes det er noget vås..

De kan hvis de vil.. Min VW udleder 80G CO2 pr km... Det er da noget
under 120-130

mvh Tommy Fer