Nogen folk er sjove ;)
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-10-07 16:29

Her står man ud af sin bil, for at tage et billede af en rigtig
nydelig Peugeot 307'er - hvorefter ejeren kommer fisende og brokker
sig ... Hvad fanden skal du tage et billede af min bil for ???

... Jamen, hør nu her mester ! Jeg har aldrig set en 307'er i så fin
stand før !

Glædeligt smiler fyren

Indtil jeg siger - begge forlygter lyser jo

;)

--
Jan_stevns

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 05-10-07 17:07

> Indtil jeg siger - begge forlygter lyser jo

God humor, baglygte pærerne og nummer pl. lys er ENDNU værre.

Er selv ejer af sådan et sksemplar, men peugeot henviser til at det gør alle
nye biler, det er dem der laver pærerne der har et problem...

Man kan kun ryste på hovedet....

Fra : Henrik B.

Dato : 07-10-07 15:09

"Anders Jacobsen" <andersFJERN@baekkelunden.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Er selv ejer af sådan et sksemplar, men peugeot henviser til at det gør
> alle nye biler, det er dem der laver pærerne der har et problem...

Ja, man kan sige meget om Pøsjø værkstederne, men de har fan'me fantasi og
kreative hjerner, når det gælder (dumme) bortforklaringer.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Jens

Dato : 05-10-07 18:56

<jan@bygteknik.dk> wrote:

> [...]
> stand før !
>
> Glædeligt smiler fyren
>

> Indtil jeg siger - begge forlygter lyser jo

Du er jo - ond!

Lige som den kollega der udtrykte glæde ved at se ind til mig på mit
kontor.

Når han havde set ind til mig syntes rodet på hans eget skrivebord mere
overkommeligt.
--

Jens

Fra : Jan Vennike

Dato : 06-10-07 08:31

"Jens" <spam@finds.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kontor.
>
> Når han havde set ind til mig syntes rodet på hans eget skrivebord mere

Hvortil man svarer: "Hvis et rodet skrivebord er tegn på en rodet tankegang,
hvad er et tomt skrivebord så ??"

/Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 08-10-07 13:20

> Hvortil man svarer: "Hvis et rodet skrivebord er tegn på en rodet
> tankegang, hvad er et tomt skrivebord så ??"

If a train station is a place where a train stops, what's a workstation?

/A