Ny tankstation...
Fra : -= JF =-

Dato : 03-10-07 22:42

....men ikke en hvilken som helst tankstation!
Danmarks første brint-tankstation åbnede i dag, på trods af at man endnu
ikke kan købe brintbiler i danmark.
http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/10/03/20071003213043.htm

Det der undrer mig når jeg ser klippet er: Hvor fa'en gør man af bagage
eller indkøb i sådan en bil?

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-07 06:06

-= JF =- skriver:

> Det der undrer mig når jeg ser klippet er: Hvor fa'en gør man af bagage
> eller indkøb i sådan en bil?

Bagsædet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : -= JF =-

Dato : 04-10-07 18:55

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Bagsædet.

Der sidder ynglet jo og breder sig.

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-07 21:08

-= JF =- skriver:

> Der sidder ynglet jo og breder sig.

Det gjorde de jo ikke. Bilen var tom....

Fra : Lasse

Dato : 04-10-07 07:00

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/10/03/20071003213043.htm
>
> Det der undrer mig når jeg ser klippet er: Hvor fa'en gør man af bagage

Når jeg ser pendlere hver morgen er de alligevel alene i bilen og har masser
af plads til ting i bilen. De har da plads nok til at kunne læse avis og
drikke kaffe mens de snegler sig afsted.

Det er jo en udvikling der skal ske, så se på det som den spæde start. Man
skal krybe før man kan gå.

Jeg håber da vi kan få et godt og renere alternativ til benzin drevne
biler. Der er jo ulogisk at ønske det modsatte.

At de nye drivmidler og biler skal igennem en modningsproces er naturligt,
men forhåbentlig får vi biler der er billigere at køre pr. kilometer og som
ikke forurener, samtidig med at ydelsen er uændret eller bedre.

Står du og kan få to biler, der er nøjagtigt ens, både bagagemæssigt,
ydelsesmæssigt, prismæssigt så ville du vel tage den der forurenede mindst
(total set incl. produktion af bil og drivmidler)

Ellers må du fortælle mig hvorfor det er fedt at ødelægge miljøet for os og
vores børn,

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-10-07 08:14

On Wed, 03 Oct 2007 23:42:03 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>...men ikke en hvilken som helst tankstation!
>Danmarks første brint-tankstation åbnede i dag, på trods af at man endnu
>ikke kan købe brintbiler i danmark.
>http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/10/03/20071003213043.htm

Når jeg klikker på dette link, så kommer der en ligegyldig historie om
en sønderjysk bonderøv med danske/svenske/franske gener, der skal
giftes for 2. anden gang, denne gang med en kvinde, der i mistænkelig
grad minder om broderens kost både af type og navn.

Søskendejalousi?

Men så igen: Brint er jo også bare en gang gas.

Fra : Lasse

Dato : 04-10-07 08:40

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> giftes for 2. anden gang, denne gang med en kvinde, der i mistænkelig
> grad minder om broderens kost både af type og navn.

Næh men det er nok mere fordi sønderjyden får flere penge af os andre ved at
gifte sig.

Jeg synes det er synd at ham og hans bror ikke kan klare sig selv uden
offentlig hjælp !

Fra : Mogens

Dato : 04-10-07 21:31

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Det der undrer mig når jeg ser klippet er: Hvor fa'en gør man af bagage
> eller indkøb i sådan en bil?

Det undrer mig, at gutten seriøst mener, de kan præge bilfabrikanternes
politik ved at placere stationerne i de absolut mest vestjyske områder, der
findes

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 05-10-07 09:36

-= JF =- wrote:

> Det der undrer mig når jeg ser klippet er: Hvor fa'en gør man af
> bagage eller indkøb i sådan en bil?

I traileren. Det er derfor tanken ligger der hvor den ligger

Ebbe