billig Volvo hvis man flyver med SAS
Fra : retroman

Dato : 02-10-07 20:47

Hejsa

jeg fik mit Eurobonus blad, og der var et Volvo tilbud med til guld og sølv
kunder. Man kan åbenbart få ca kr 70.000 rabat på en V70 eller S80 samt
ekstraudstyrs pakker til ca halv pris...men er dette godt tilbud, eller er
der ingen som betale fuld pris for en Volvo?

V70 kan fås for 497.533 og en S80 til 490.900 begge 2.5T, manuel gear.

Fra : Mogens

Dato : 02-10-07 21:43

"retroman" <retroman@(nonono).no> skrev i en meddelelse

> [...]
> samt ekstraudstyrs pakker til ca halv pris...men er dette godt tilbud,
> eller er der ingen som betale fuld pris for en Volvo?

Der gives jo ofte rabatter i stor stil.
I øjeblikket kan du lease en sBMW 520i til en pris, der ligger
175.000 kr under listepris !

Fra : Jens

Dato : 03-10-07 19:14

"retroman" <retroman@(nonono).no> wrote:

> [...]
> der ingen som betale fuld pris for en Volvo?
>
> V70 kan fås for 497.533 og en S80 til 490.900 begge 2.5T, manuel gear.

Jeg ser en V70 Classic til 423.625. Man kan få en navigationspakke med
DVD-kort for kun 18.489 (Jeg tror s'gu jeg beholder min TomTom på
iPaq'en lidt endnu!).
--

Jens