Hvad ville der egentligt ske ?
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 19:24

Hvis man fik en af tøserne til at sidde med et tågehorn - i ved - de
der koldgastrumpeter

Når man så passerer en ung smartass i sin kassevogn, der sidder med
åbent vindue, iført guldkæde, og kagler med suttekluden i højre øre

hmmmmmmmmm.........

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-10-07 19:35

jan@bygteknik.dk wrote:
> [...]
>
> Når man så passerer en ung smartass i sin kassevogn, der sidder med
> åbent vindue, iført guldkæde, og kagler med suttekluden i højre øre

Det ville da være synd at vække ham. Desuden vil du blive beskyldt for
racisme, da du helt klart går efter en bestemt del af befolkningen.

Fly

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 19:32

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Det ville da være synd at vække ham. Desuden vil du blive beskyldt for
>racisme, da du helt klart går efter en bestemt del af befolkningen.

Det er ikke racisme at synes dårligt om folk ifært guldkæder !

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-10-07 19:43

jan@bygteknik.dk wrote:

> Det er ikke racisme at synes dårligt om folk ifært guldkæder !

Det er vi så to om at mene, men vi er jo ikke alene.

Fly

Fra : Thore Jensen

Dato : 02-10-07 19:34

jan@bygteknik.dk skrev:
> [...]
>
> Når man så passerer en ung smartass i sin kassevogn, der sidder med
> åbent vindue, iført guldkæde, og kagler med suttekluden i højre øre

Med lidt held kan du vel gøre ham så forskrækket at han drøner ind i din
bil o.s.v.... og det ender med at nogen dør eller kom alvorligt til
skade af det...

Thore

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-10-07 19:48

jan@bygteknik.dk skrev:
> [...]
>
> Når man så passerer en ung smartass i sin kassevogn, der sidder med
> åbent vindue, iført guldkæde, og kagler med suttekluden i højre øre

Den første familefar jeg har mødt, der ikke var bange for hans datter
kom i kontakt med en Nik&Jay pandang med egen kassevogn

Til Bryllupet: "Kære Bruno, nu da du er kommet ind i famlien, ja vores
datter taler jo så højt om dig. Er det min faderlige pligt, at sige tak
for du ville tage madrasen ud af din bil, så vi kunne køre alle stolene
her til laden..."

/Jan - soon to be flamed

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 02-10-07 19:57

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når man så passerer en ung smartass i sin kassevogn, der sidder med
> åbent vindue, iført guldkæde, og kagler med suttekluden i højre øre

Ville du evt. være kørende i din egen kassevogn?
For så ville du jo være en ældre smartass i sin kassevogn..

Michael

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 21:09

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev :

>Ville du evt. være kørende i din egen kassevogn?
>For så ville du jo være en ældre smartass i sin kassevogn..

Jeg har jo ikke en guldkæde ;)

smartass ? Det ved jeg søreme ikke ...

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 20:09

On Tue, 02 Oct 2007 20:24:07 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

> [...]
>
>Når man så passerer en ung smartass i sin kassevogn, der sidder med
>åbent vindue, iført guldkæde, og kagler med suttekluden i højre øre

Din Berner på bagsædet uden sele ville få høreskader ) Ellers et
interessant scenario
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 21:14

Ivan Madsen <> skrev :

>Din Berner på bagsædet uden sele ville få høreskader ) Ellers et
>interessant scenario

Ja - Setto ville nok kravle om i bagagerummet

Scenariet - eller noget der lignede skete faktisk i dag, i Ishøj
Sammenfletningen, en ung fyr, dansker, sad i sin bil, med åbent
vindue, og førte sig frem - med fagter etc. - han kom fra Tåstrup
grenen, og var åbenbart så optaget af samtalen (?) at en lastbil lige
gjorde ham venligt, men bestemt opmærksom på at hans lille transporter
var ved at fylde lidt vel meget.

Hvad der skete med telefonen tør jeg kun gisne om.

Tror nok den blev flad ... dut.....dut....dut....dut....

Sådan et tryklufthorn på en lastfragter sig sa*me noget ;)
--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-10-07 21:26

jan@bygteknik.dk skriver:

> Tror nok den blev flad ... dut.....dut....dut....dut....

ROFL....

> Sådan et tryklufthorn på en lastfragter sig sa*me noget ;)

Ja, en skam at sådan en kompressor fylder så meget i motorrummet af en
Golf....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : JBH

Dato : 02-10-07 20:53

> [...]
>
> Når man så passerer en ung smartass i sin kassevogn, der sidder med
> åbent vindue, iført guldkæde, og kagler med suttekluden i højre øre

Han ville næppe høre det pga. jallamusik for fuld drøn :-/

mvh
JBH

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 21:17

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev :

>Han ville næppe høre det pga. jallamusik for fuld drøn :-/

Hvordan hulen taler de så sammen, de unge mennesker ?

me wonders ...

--
Jan_stevns

Fra : JBH

Dato : 02-10-07 21:24

> Hvordan hulen taler de så sammen, de unge mennesker ?

Det gør de ikke, de SMS'er

mvh
JBH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-10-07 21:26

jan@bygteknik.dk skriver:

> Hvordan hulen taler de så sammen, de unge mennesker ?

Taler ?

Skriver ..............................SMS

Fra : Per Sørensen

Dato : 02-10-07 21:44

Vel nogenlunde dette:

http://www.hornblasters.com/video.php?pic=54

mvh Per

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 21:54

Per Sørensen <udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk> skrev :

>Vel nogenlunde dette:

>http://www.hornblasters.com/video.php?pic=54

Hillemænd !

:)

--
Jan_stevns

Fra : JBH

Dato : 02-10-07 22:09

"Per Sørensen" <udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse
> Vel nogenlunde dette:
>
> http://www.hornblasters.com/video.php?pic=54

Orv, den havde jeg glemt.Det er horn som vil noget.

mvh
JBH

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 22:13

Per Sørensen <udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk> skrev :

>Vel nogenlunde dette:

>http://www.hornblasters.com/video.php?pic=54

Har lige set dem alle - hold op de er sjove

btw, er Spirilen's horn nu heller ikke helt uden evner
http://www.dkfritidbil.dk/spas/sounds/spirilhorn.mp3

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-10-07 18:11

Isang tao pinangalanan, Per Sørensen
<udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk> nagsulat:

>Vel nogenlunde dette:
>
>http://www.hornblasters.com/video.php?pic=54

Må have, må have, må have...
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 03-10-07 18:18

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Må have, må have, må have...

har har har ..... bestilt ;)

--
Jan_stevns

Fra : N/A

Dato : 02-10-07 21:58

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 21:58

Møller <M@g2net.dk> skrev :

>Har du overvejet:
>http://cellular.co.za/accessories/phone_blockers/mobileblocker.htm
>Så kan du klare det selv, og smartass m/k fatter ikke en dyt.

høhø ....

Narjjjj .... så længe folk er opmærksomme på hvad der sker omkring
dem, er jeg da ligeglad med om de piller næse, eller taler - det være
sig med passagerer, eller i en 'fon

Jeg kom bare til at tænke lidt over tingene, da jeg - ahemmmm - selv
lige har fået ny 'fon

( jeg tabte den gamle )

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-10-07 22:27

On Tue, 02 Oct 2007 22:58:05 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

> [...]
>sig med passagerer, eller i en 'fon
>
>Jeg kom bare til at tænke lidt over tingene, da jeg - ahemmmm - selv

På hvilken mark?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-10-07 22:47

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>På hvilken mark?

E47

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-10-07 16:34

> På hvilken mark?

Den magnetiske selvfølgelig

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 03-10-07 18:18

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Den magnetiske selvfølgelig

nej - A47

Spørg bare Brormanden, hvad der sker når jeg ikke kan li' musikken på
hans casettebånd ;)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-07 18:21

On Wed, 03 Oct 2007 19:18:24 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>nej - A47
>
>Spørg bare Brormanden, hvad der sker når jeg ikke kan li' musikken på
>hans casettebånd ;)

>--

Kassettebånd - bum bum bum...............!?

Er det noget fra middelalderen? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 03-10-07 18:29

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Kassettebånd - bum bum bum...............!?

>Er det noget fra middelalderen? *LOL*

af alle, burde du da videre det er voksrullen's afløser ;)

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-10-07 18:57

Folmer Rasmussen skriver:

> Er det noget fra middelalderen? *LOL*

Som herrene i bilen hvori kasettebåndspillen sad - ja

Fra : tom jensen

Dato : 03-10-07 19:17

> nej - A47
>
> Spørg bare Brormanden, hvad der sker når jeg ikke kan li' musikken på
> hans casettebånd ;)
>

> --
> Jan_stevns

hej
he he , kan du ikke lide beach boys

mvh tom

--

slet ged i emailadresse ved svar

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 03-10-07 19:21

"tom jensen" <t-j@adslhome.dkged> skrev :

>he he , kan du ikke lide beach boys

Havde det så bare været Beach Boy's, eller for den sags skyld
Vikingerne's Greatest Hit's ;)

Ud det røg ....
--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-10-07 21:37

> Havde det så bare været Beach Boy's, eller for den sags skyld
> Vikingerne's Greatest Hit's ;)
>

> Ud det røg ....

og vi mangler stadig at få at vide hvad det var
bare så vi evt. kan tage forholdsregler.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-10-07 18:03

Isang tao pinangalanan, "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com>
nagsulat:

><jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse
klip

>og vi mangler stadig at få at vide hvad det var
>bare så vi evt. kan tage forholdsregler.

Jeg kan heller ikke huske hvad det var for noget musik, men jeg kan
huske jeg sagde det var noget lort..... og væk var det

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-10-07 20:58

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan heller ikke huske hvad det var for noget musik, men jeg kan
> huske jeg sagde det var noget lort..... og væk var det

Hvad lavede det i det hele taget i bilen.
Jan siger det var noget xxxx.
Du siger det var noget xxxx.
Nu mangler vi så svaret på det store spørgsmål:
Hvordan havnede båndet i bilen?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 05-10-07 11:54

> [...]

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
klip

>Hvad lavede det i det hele taget i bilen.
Malede sporvogne.

>Jan siger det var noget xxxx.
Yep.

>Du siger det var noget xxxx.
Yep.

>Nu mangler vi så svaret på det store spørgsmål:
>Hvordan havnede båndet i bilen?

Jeg havde lånt den ud..... det gør jeg ikke igen

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-10-07 15:59

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Jeg havde lånt den ud..... det gør jeg ikke igen

Var den lånt ud, som i rigtigt lånt ud, eller var det igen Johnny på
afveje ?

Mindes noget med en Rekord, der blev væk :)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-10-07 17:40

> Var den lånt ud, som i rigtigt lånt ud, eller var det igen Johnny på
> afveje ?
>
> Mindes noget med en Rekord, der blev væk :)

Hold fast, hvor ville det være sjovt at være fluen på væggen når løjserne
slippes løs,
eller når de er i gang i værkstedet/garagen.
Top underholdning.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 06-10-07 21:13

> [...]

>slippes løs,
>eller når de er i gang i værkstedet/garagen.

Så skal du da bare se når vi leger med hænke/sæve bordet ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 21:13

On Sat, 06 Oct 2007 22:12:53 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>Så skal du da bare se når vi leger med hænke/sæve bordet ;)

Ville hellere være en flue på væggen, når Setto skal lære noget )

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-10-07 18:55

Isang tao pinangalanan, jan@bygteknik.dk nagsulat:

>Så skal du da bare se når vi leger med hænke/sæve bordet ;)

Eller pisser på fangerne

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-10-07 21:18

> Så skal du da bare se når vi leger med hænke/sæve bordet ;)

Har porten fået manuel-automatik?

--
Uffe Bærentsen
'deo

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 07-10-07 21:23

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev :

>Har porten fået manuel-automatik?

Yes - et Jan_o_matic sæt ;)

Og tænk dig efter lang tid søgen, fandt brormanden sgu' nøglerne til
låsen ....... grrrrrrr....

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-10-07 18:54

> [...]

klip
>Hold fast, hvor ville det være sjovt at være fluen på væggen når løjserne

Hov,hov.... det er kun Jan der er Løjser

>eller når de er i gang i værkstedet/garagen.
>Top underholdning.

He,he....

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-10-07 18:53

Isang tao pinangalanan, jan@bygteknik.dk nagsulat:

>Var den lånt ud, som i rigtigt lånt ud, eller var det igen Johnny på
>afveje ?

Nej, Det var Rocky der havde lånt bilen til at køre Johnny et eller
andet sted hen

>Mindes noget med en Rekord, der blev væk :)

Orv ja.... det var ikke smart af ham

Fra : Leonard

Dato : 07-10-07 20:56

On Sun, 07 Oct 2007 19:53:04 +0200, Claus Frørup wrote:

> Nej, Det var Rocky der havde lånt bilen til at køre Johnny et eller
> andet sted hen

Bare navnene er nok til at jeg ville betænke mig meget længe før jeg
lånte noget ud. En enkelt .....y kan gå, men flere på samme tid ...
narj, det duer altså ikke

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 07-10-07 21:18

Leonard <piper28a@gmail.invalid> skrev :

>Bare navnene er nok til at jeg ville betænke mig meget længe før jeg
>lånte noget ud.

Siger Rocky filmene dig noget ? Rocky er Brormanden's ældste knægt
- Johnny den mindste , og de kom til verdnen da de film var hippe ;)

De er nu søde nok ...

( Den ene af mine tøser's fyr hedder Brian ..... og er Tømrer ....
Hehe... )

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-10-07 21:20

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Bare navnene er nok til at jeg ville betænke mig meget længe før jeg
> lånte noget ud. En enkelt .....y kan gå, men flere på samme tid ...
> narj, det duer altså ikke

Kommer til at tænke på 10cc med deres 'Johnny don't do it'

Den sang rammer sgu meget godt

--
Uffe Bærentsen
'deo

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 07-10-07 21:23

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev :

>Den sang rammer sgu meget godt

Men fåe's ikke som MP#¤%#

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-10-07 23:12

> Men fåe's ikke som MP#¤%#

Men som CD

Den hedder 10cc
Bestillings nr.: CLACD 185

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-10-07 20:55

Isang tao pinangalanan, Leonard <piper28a@gmail.invalid> nagsulat:

>Bare navnene er nok til at jeg ville betænke mig meget længe før jeg
>lånte noget ud. En enkelt .....y kan gå, men flere på samme tid ...
>narj, det duer altså ikke

Og deres mor hedder Joy......Uhadadada...

Fra : Leonard

Dato : 09-10-07 12:46

On Mon, 08 Oct 2007 21:54:53 +0200, Claus Frørup wrote:

> Og deres mor hedder Joy......Uhadadada...

Det er måske begyndelsen på forklaringen ...