DFM træf på Toppen
Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 11-07-01 12:52

Hej Gruppe
Som jeg har lagt op til i en tidligere tråd, så mødes brugerne af DFM på
Toppen. Af familiære årsager, er jeg dog desværre blevet forhindret i selv
at deltage. Så regn ikke med at møde Toshido på Toppen .... desværre

Men alle andre DFM´er kan jo mødes lørdag kl. 17 ved bordene tæt på baren i
det store festtelt!!!! De der kan MØD OP!!!

Jeg glæder mig til at høre, om det er lykkedes for de aktive DFM´er at
mødes. Jeg sender Jer en tanke på lørdag.

I al vejr og vind, rykker vi ud
om der så står regn eller slud om vor tud
Vi ruller ud og alt går som en leg
fordi motorcyklisten er stærk og sej

Godt træf! Må vejrguderne være lidt med Jer deroppe, vejrudsigten ser jo
ikke alt for god ud

Henrik Nedergaard (AKA Toshido)
http://www.nedergaard.com
Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779

IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-07-01 22:40

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard@hotmail.com> skrev:

> [...]
> Toppen. Af familiære årsager, er jeg dog desværre blevet forhindret i selv
> at deltage. Så regn ikke med at møde Toshido på Toppen .... desværre

Træls

> Men alle andre DFM´er kan jo mødes lørdag kl. 17 ved bordene tæt på baren
> det store festtelt!!!! De der kan MØD OP!!!

Jaaah!!!

> Jeg glæder mig til at høre, om det er lykkedes for de aktive DFM´er at
> mødes. Jeg sender Jer en tanke på lørdag.

Tark

> I al vejr og vind, rykker vi ud
> om der så står regn eller slud om vor tud
> Vi ruller ud og alt går som en leg
> fordi motorcyklisten er stærk og sej

Owkææj

> Godt træf! Må vejrguderne være lidt med Jer deroppe, vejrudsigten ser jo
> ikke alt for god ud

Arh, det går nok
Her til aften pakkede jeg lige 'zukien, og nu er alt ved at være klar til
turen derop
Forresten; hvem her fra ng'en kan man regne med at møde?.. Arh, det er vist
egentlig lidt sent, men det får vi jo også at se ved dfm-mødet
Det bliver sgu skægt deroppe
Vi ses
--
mvh Jes Vestervang - som glæder sig til imorgen
GSXR250 - med stort læs på

Fra : Mich@el

Dato : 12-07-01 00:33

Hej Jes.

Jes Vestervang wrote:

> Forresten; hvem her fra ng'en kan man regne med at møde?

Jo, jeg kommer derop om lørdagen.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel