Hurtig hjælp ønskes!!!
Fra : Flinkesen

Dato : 11-10-07 17:02

Kære gruppe

Min kæreste har siddet og skrevet på en stor opgave, der skal afleveres i
morgen. Da hun skal flytte computeren for at skrive ud, kommer hun på en
eller anden måde til at erstatte dokumentet med et nyt bestående af en blank
side.

Jeg har kigget lidt på nettet og forsøgt at følge nogle guides, men uden
held indtil videre.

Er der nogle, der ligger inde med mulige løsningsforslag, så råb endelig
højt. Jeg er klar til at prøve næsten alt for at redde husfreden.

Mvh.

JK

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-10-07 17:15

"Flinkesen" <flinkesen2002(fjerndette)@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle, der ligger inde med mulige løsningsforslag, så råb endelig
> højt. Jeg er klar til at prøve næsten alt for at redde husfreden.

Problemet er, at hvis hun har gemt et tomt dokument ocven i det rigtige,
eksisterer filen principielt ikke mere. Derv er desvlærre ingen gendan
funktion når frøst det tomme dokument er gemt.

Hvis du er heldig ligger der en midliertidig fil på pc'en som endnu ikke er
slettet. Søg efter filer, med denen profil*wrl*.tmp Husk at søge efter
skjlute filer. Hvis der findes nogen, så prøv at se på,. hvornår de er
oprettet. Er der en der ser ud tol at passe, så prøv at åbne den med Word.

Jan

Fra : Marianne

Dato : 11-10-07 17:26

> [...]
> morgen. Da hun skal flytte computeren for at skrive ud, kommer hun på en
> eller anden måde til at erstatte dokumentet med et nyt bestående af en

Har hun startet et nyt dokument? Tjek antallet af åbne dokumenter.

> [...]
>
> Er der nogle, der ligger inde med mulige løsningsforslag, så råb endelig
> højt. Jeg er klar til at prøve næsten alt for at redde husfreden.

Hmmm - hvad med et Word-kørekort i julegave? Jeg undres til stadighed over
folks manglende edb-kompetence, selv med hensyn til de mest banale ting. At
gå i gang med en stor opgave, skrevet på computer, uden at vide, hvad man
gør, når man skal flytte computer for at skrive ud ... det er modigt!

Alternativt til julegaven - en printer

Men ud over det foreslåede, så prøv 'fortryd'. Har hun gemt et nyt, tomt
dokument oveni den store opgave, så er det bare ærgeligt. Men man kan ikke
gøre det uden flere advarsler. så mon ikke, det er noget andet?

mvh
marianne