10 år som Guds gadedreng
Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-10-07 11:45

http://shop.evangelist.dk/product.asp?product=182

PROVO-PRÆDIKANT:

Ny bog af Christian Hedegaard giver nogle af ­forklaringerne på, hvordan han
er blevet leder af en af Danmarks mest kontroversielle kirkelige bevægelser

Fra : Martin Andersen

Dato : 07-10-07 16:30

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> er blevet leder af en af Danmarks mest kontroversielle kirkelige bevægelser

Sig til når han udgiver den gratis på .pdf-form.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 07-10-07 17:21

Martin Andersen skrev i <4708fc02$0$90269$14726298@news.sunsite.dk> den
Søndag den 7. oktober 2007 17:30 i gruppen dk.livssyn.kristendom:

> Sig til når han udgiver den gratis på .pdf-form.

Er det ikke spild af tid, uanset hvilket format?

Henrik, Dianalund
http://www.voupti.com/kristendommens_mangler-direct

Fra : Martin Andersen

Dato : 07-10-07 17:58

Henrik Vestergaard wrote:
> Martin Andersen skrev i <4708fc02$0$90269$14726298@news.sunsite.dk> den
> Søndag den 7. oktober 2007 17:30 i gruppen dk.livssyn.kristendom:

> Er det ikke spild af tid, uanset hvilket format?

Muligvis, men så har jeg ikke økonomien (hverken hans eller min) som
yndskyldning for ikke at tage stilling til den efter en gennemlæsning.