Re: Burmas militær-junta skudt varselsskud~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-09-07 10:42

"Jesus-loves-you" skrev
7031 news:5CpKi.34$nu4.4@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Input memory:
>
> 6846 news:OIYsi.683$_V1.271@news.get2net.dk

> Her i Lukas er der altså tale om *retten* til at sige 'Nej tak', hvilket i
> sig selv jo IKKE er en forbrydelse.
>
> Men når man går i ledtog med djævelen, da er man også strafskyldig for
> Domstolen°, apropos slagtedagen.
>
> Så skriftstederne kan ikke umiddelbart (i den henseende) forenes.
>

> Min opfordring til dig (og mange, mange andre) er derfor fortsat:
>
> 6966 news:eLOHi.24$UM4.16@news.get2net.dk

> Om du gør det som buddhist, kristen eller ateist er (i denne henseende)

ET-Break:
(2007-09-26, Wednesday, CET 11:34:17, delay 0, GMT 09:34:17)
- "Og det gælder også jer (Cannibal-istan, China)."

CET 11:35
- "NU!!!"

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39).

Last file-OUTPUT:
7031 news:5CpKi.34$nu4.4@news.get2net.dk
File 7031 was NOT on-line directly, apropos §77 ... (asshole) ...

Med venlig hilsen,
Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD6.4@news.get2net.dk File-number: 7032

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-09-07 10:53

"Jesus-loves-you" skrev
7032 news:eQpKi.37$wC4.29@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> (2007-09-26, Wednesday, CET 11:34:17, delay 0, GMT 09:34:17)
> - "Og det gælder også jer (Cannibal-istan, China)."

ET-Break:
(2007-09-26, Wednesday, CET 11:47:58, delay 0, GMT 09:47:58)
- "Min vrede er blusset op imod jer."

They are *assholes*, Sir!...

CET 11:49
- "Jeg véd det."

BIG assho...

CET 11:50
- "Crimes (against humanity)."

CET 11:51
- "Move."

That's an output-order. Yes, Sir!

-

Info: 6813 news:VfEri.24$hD6.4@news.get2net.dk File-number: 7033

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-07 22:39

Diktatur-unoder er næsten væk i Kina, fordi de BEVAREDE STABILITET og det
krævede en anelse vold mod demonstranter i Peking 1989 (Tianamen Square)

Måske Burma er 18 år bagud for Kina i demokratiudvikling , lad os ikke
blande os.

Der er kun skudt 8 ved demo - sammenhold det med at millionsultetød
afskaffedes af diktatorer i Kina og mon ikke det samme sker i Burma?

Stabilitet er vigtigere end den luksus som demonstrationsret er.