nyttigt link : was Hvordan pudser man
Fra : Karsten Krambs

Dato : 11-07-01 11:27

Hej

Jeg kunne ikke finde en byggekram i nærheden af hvor jeg bor
[sjælland] hvor de omtalte bøger/hæfter "Gør ord til handling findes.

Tilgengæld har Byggekram lagt de gode råd ud på nettet.

http://www.byggekram.dk/

under "Gode råd er gratis"

I mit tilfælde var problemet at jeg begyndte filtsning lige efter jeg
havde trukket muren op, og ikke lod den sætte sig lidt - resultatet
var at jeg tørrede alt puds af ... med stor eder til følge.. hvis bare
jeg havde vist jeg skulle lade det tørre lidt ind..

Karsten

Fra : Niels Olsen

Dato : 11-07-01 12:02

Karsten Krambs <krambs@nospam.writeme.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:o99oktcuvjfnp042r1epcioh0mjtnfh4jd@4ax.com...
> [...]
> var at jeg tørrede alt puds af ... med stor eder til følge.. hvis bare
> jeg havde vist jeg skulle lade det tørre lidt ind..

Hej

Hvor længe skal man egentlig vente? Jeg får aldrig ventet længe nok selv.

MVH Niels

Fra : Karsten Krambs

Dato : 11-07-01 12:47

>Hvor længe skal man egentlig vente? Jeg får aldrig ventet længe nok selv.
>MVH Niels

alt efter hvor meget du har smurt på ... men 15 - 30 min vil jeg tro

Karsten

Fra : Havecentret Eksklusu~

Dato : 09-03-02 10:42

Vor producent i nord Tyskland (Bremen) er inkarneret Camelia freak, og har
gennem årene fundet adskillige sorter der kan klare at stå ude i haven året
rundt !
Han har nu opformeret 15 sorter i en mængde der er stor nok til at der kan
sælges af dem. De er i farverne hvid, rosa og rød og såvel fyldte som
enkeltblomstrende !

På min hjemmeside www.eksklusivehaver.dk kan I se billeder af de fleste, og
også købe dem online. Ring gerne hvis der er spørgsmål til ovenstående.

--
Venlig hilsen
Henrik Thomsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 09-03-02 11:32

On Sat, 9 Mar 2002 10:41:38 +0100, "Havecentret Eksklususive Haver"
<vicki-henrik@elskmig.dk> wrote:

<klip>

Køb og salg hører ikke hjemme i denne gruppe, men bedes holdt i de dertil indrettede dk.marked.*-grupper

I dette tilfælde sandsynligvis dk.marked.privat.hus-og-have

Læs mere om brug af usenet på http://www.usenet.dk

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk