500 nye cd sælges
Fra : Tove / Holger

Dato : 26-09-07 18:17

Liste sendes

hmm@paredis.dk

Fra : Bruno

Dato : 26-09-07 18:50

Tove / Holger wrote:
> Liste sendes
>
> hmm@paredis.dk

Jeg byder to skumbananer

Fra : Broegger

Dato : 26-09-07 19:21

Bruno <dont.use@this.address.ever> skrev news:46fa9b9e$0$21928$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Tove / Holger wrote:
>> Liste sendes
>>
>> hmm@paredis.dk
>
> Jeg byder to skumbananer

Jeg vil smadder gerne købe dem, så jeg lægger en lakridspibe oven i!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 27-09-07 00:00

Broegger skrev:

> Jeg vil smadder gerne købe dem, så jeg lægger en lakridspibe oven i!

Nu er 500 skiver jo en del, så jeg flotter mig og byder to skumbananer,
en lakridspibe *OG* et næsten u-suttet kongen af Danmark-bolche!
Stik den!

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-07 19:27

On Wed, 26 Sep 2007 19:16:31 +0200, "Tove / Holger" <tli@privat.dk>
wrote:

>Liste sendes

Jeg byder en henvisning til news:dk.marked.privat.musik

/Alex

Fra : Broegger

Dato : 26-09-07 20:34

Alex Linaa <www.linaa.com> skrev news:b29lf3pebohsn037otqk4omdpf7cd9bil0@
4ax.com:

> Jeg byder en henvisning til news:dk.marked.privat.musik

Så er jeg nødt til at trække mig. Den har jeg ikke råd til at byde over.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 28-09-07 05:40

vil gerne bede om en liste cj@sport.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 28-09-07 20:04

Carsten Jorgensen skrev:
> vil gerne bede om en liste cj@sport.dk

Hvad med at skrive det til den mailadresse der er opgivet, i stedet for
at fortælle det til hele usenet?

--
Mvh. John

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 29-09-07 11:06

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

Hello John,

Den opgivne mail adresse virker ikke...
Men hvorfor blander du dig, det giver da ikke stor værdi til tråden...

Fortsat god dag

Carsten

Fra : -= JF =-

Dato : 29-09-07 11:09

Carsten Jorgensen skrev:

> Men hvorfor blander du dig, det giver da ikke stor værdi til tråden...

Jeg "blander" mig fordi du skriver på usenet! Alle indlæg her er i
proncippet til alle! Skovl!

--
Mvh. John

Fra : Michael

Dato : 29-09-07 14:36

> Jeg "blander" mig fordi du skriver på usenet! Alle indlæg her er i
> proncippet til alle! Skovl!

Slap dog af! Det er ganske korrekt, at email-adressen ikke virker. Jeg fik
også mailen tilbage i hovedet. Og her kunne en opfordring om at tjekke sin
email-adresse før man sender til usenet måske være på sin plads - så havde
dette være undgået!

/M.

Fra : -= JF =-

Dato : 30-09-07 17:01

Michael skrev:

> Slap dog af!

Hvad mener du med 'slap af'?
Jeg er såmænd så afslappet at det ikke kan beskrives med ord.
Lidt mere afslappet og man skider i bukserne

> Og her kunne en opfordring om at tjekke sin
email-adresse før man sender til usenet måske være på sin plads

En opfordring om at salgsannoncer hører til i markedsgrupperne var måske
endnu bedre!
--
Mvh. John

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 30-09-07 20:21

> [...]
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

John,

Dit indlæg viser vist bare at du vil finde noget at brokke dig over. Jeg har
forklaret dig hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde - og så kalder du mig en
skovl...

Fortsat god dag

Carsten

Fra : iSteen

Dato : 30-09-07 16:08

-= JF =- skrev:

> Hvad med at skrive det til den mailadresse der er opgivet, i stedet for
> at fortælle det til hele usenet?

At dømme efter andres respons, så er det vist ikke en særligt seriøs sælger

Fra : iSteen

Dato : 01-10-07 20:33

Tove/Holger <i tli@privat.dk> wrote (privat):
TIL Istenn HVAD MENER DU MED DET ?

> At dømme efter andres respons, så er det vist ikke en særligt seriøs
> sælger

Jeg tror jeg lader dit svar tale for sig selv, og henviser til
markedsgruppen