Hjælp til sang
Fra : Christian Juel

Dato : 20-09-07 19:11

Hejsa.

Da jeg var i byen sidste weekend, godt bedugget, indrømmet, hørte jeg en
sang på et lokalt dansested.

Det eneste brudstykke min hjerne tillader mig at huske er noget i retning af
"like a coaster, like a rollercoaster"eller omvendt "like a roller, like a
rollercoaster". Kunne sagtens være sådan et grand-prix lignende nummer, og
er sikkert fra 80'erne. Google hjælper mig ikke, men foreslår sange med
Ronan Keating (den er det ikke) og blink 182 (det er det heller ikke) og
love rollercoaster (det er heller ikke den).... Kan i hjælpe mig ??

Tak..

Venlig hilsen

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 19:50

Christian Juel wrote:
> [...]
> blink 182 (det er det heller ikke) og love rollercoaster (det er
> heller ikke den).... Kan i hjælpe mig ??

Sugar (& The Lollipops) / Like a rollercoaster

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Christian Juel

Dato : 20-09-07 23:49

"Trekroner" <xx> wrote in message

> Sugar (& The Lollipops) / Like a rollercoaster

Præcis den!!!!!!! Tak for hjælpen

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 16:29

Christian Juel wrote:
> Præcis den!!!!!!! Tak for hjælpen

Så må vi jo se, om du kan finde den et eller andet sted.

Fra : Ad Infinitum

Dato : 22-09-07 15:45

Fra : Michael

Dato : 22-09-07 16:44

Hej,

"> Så må vi jo se, om du kan finde den et eller andet sted.

Den findes på "Radio Alfahits 2": http://shop.tanteolga.dk/shop/ . Ellers
har jeg den liggende på vinyl

Hilsen
Michael

Fra : Christian Juel

Dato : 22-09-07 17:36

"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> wrote in message
> Hej,
>
> "> Så må vi jo se, om du kan finde den et eller andet sted.
>
> Den findes på "Radio Alfahits 2": http://shop.tanteolga.dk/shop/ . Ellers
> har jeg den liggende på vinyl

Uhhh....Var det en du kunne lokkes til at rippe ;)

Den er jo lidt småsvær at opstøve ellers (ihvertfald i go' kvali)!..

Venlig hilsen

Christian

Fra : Ad Infinitum

Dato : 22-09-07 18:06

Fra : Peter Holm

Dato : 03-10-07 19:24

thx.
husker jeg købte Dancing Dynamo på single blå mandag i 81 af selvsamme Sugar
and the lollipops :)

Peter

Fra : MichaelD.Hansen@Hotm~

Dato : 09-10-07 14:34

On 20 Sep., 20:10, "Christian Juel" <chr.juel@_remove_gmail.com>
wrote:
> [...]
> Ronan Keating (den er det ikke) og blink 182 (det er det heller ikke) og
> love rollercoaster (det er heller ikke den).... Kan i hjælpe mig ??

Hej Christian her er lidt hjælp til en midlertidig løsning. Sugar &
The Lollipops udgave af Like a Roller coaster kan muligvis findes i
Tyskland da gruppen kommer derfra. Men Dansk Diskofil har osse lavet
den og den lyder osse lige så godt, men der er snak i starten som du
kan klippe væk. Den Findes på Deres CD der hedder "Plagiat" Der står
bag på Cd'en at den ligger som nr. 12 på Cd'en men det er en
skrivefejl den ligger som nr. 13 Held og lykke
Mvh Radio Dj. Miki Wulf