Lydkvalitet - Tina Dickow
Fra : Martin

Dato : 17-09-07 18:23

Efter at have hørt et par sange fra Tina Dickows nye album i live-tv, så er
jeg blevet en smule skuffet over lydkvaliteten på albummet Count To Ten. Er
jeg den eneste der synes at lyden er unuanceret, farveløs og flad og
produktionen til tider lidt rodet? Jeg sidder og venter på, hvornår tæppet
bliver fjernet fra højttalerne. Jeg ved, at der selvfølgelig er forskel på
om hun optræder med guitar og 1 korsanger live, eller om det er med fuld
orkester som på cd'en, men jeg havde forventet en flottere lyd.
Sangene er ganske ok, efter min mening.

MVH Martin

Fra : Roland

Dato : 23-09-07 19:32

Det er sku nok dit anlæg som fejler her

Roland

Fra : Martin

Dato : 24-09-07 12:16

Roland wrote:
> Det er sku nok dit anlæg som fejler her

Hmm, men har du hørt hendes forrige album "In The Red"? Der synes synes jeg
at lyden er klart flottere og meget lækkert produceret. Især vokalen lyder
nice.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 30-09-07 06:59

> Hmm, men har du hørt hendes forrige album "In The Red"? Der synes synes
> jeg at lyden er klart flottere og meget lækkert produceret. Især vokalen
> lyder nice.

Læste/hørte hende udtale at de med vilje har forsøgt at få en mere "live"
lyd frem på det nye album...synes nu lyd kvaliteten er helt ok på nye også.

Mvh. BK