Så har man da vist selv bedt om det.
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-07 13:38

http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article337906.ece

At gemme al sin musik i et keyboard efterladt i en bil, uden at have nogen
form for kopi er vist ikke ret smart

/Alex

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-09-07 14:08

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article337906.ece
>
> At gemme al sin musik i et keyboard efterladt i en bil, uden at have nogen
> form for kopi er vist ikke ret smart

Nej, men jeg er sikker på at vi som nation overlever dette tab uden
problemer :)

/thomas

Fra : Broegger

Dato : 17-09-07 14:32

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev

> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article337906.ece
>
> At gemme al sin musik i et keyboard efterladt i en bil, uden at have
> nogen form for kopi er vist ikke ret smart

Det må være en musik elsker der har været på spil.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 17-09-07 15:32

Alex Linaa wrote:
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article337906.ece
>
> At gemme al sin musik i et keyboard efterladt i en bil, uden at have
> nogen form for kopi er vist ikke ret smart
>
> /Alex

ekstrabladet har endnu engang bevist at det aldrig bliver troværdigt i mine
øjne!
jeg citere lige to brudstykker fra ovenstående artikkel:
1: "Det danske succesband 'Fede Finn & Funny Boyz' fik stjålet et helt års
arbejde"
2: "Det er en hel sommers arbejde, der er forsvundet, siger Lennart
Johannessen "

man kan så i øvrigt undre sig gevaldigt over at han vælger at tage et
keyboard med - liggende i en bil - hvor der ligger et kommende album på til
en eller anden tilfældig koncert... dumt...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : iSteen

Dato : 20-09-07 18:40

On 17 Sep., 16:32, "Rasmus M. Jensen" <rmje03flaff...@kom.aau.dk>
wrote:

> [...]
> arbejde"
> 2: "Det er en hel sommers arbejde, der er forsvundet, siger Lennart

*LOL*

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-07 10:39

wrote:

> [...]
> arbejde"
> 2: "Det er en hel sommers arbejde, der er forsvundet, siger Lennart

*LOL*

Nu kan jeg jo ikke lade være med at tænke tanken....

Sig mig, mener gruppen her... At dette er Okay, fordi det var Fede Finn &
Funny boys, det gik ud over ???

Ville samme nedladende holdning, til tyveriet af keyboardet, og sidst, men
ikke mindst... Tabet af musikken, eller hvad gruppen nu ville kalde det....
Hvis det nu var Led Zeppelin's nye endnu ikke udgivede plade, der havde lagt
på keyboardet's harddisk.....

Eller det var Din egen spritnye bil, der pludseligt manglede... Eller stod
voldsomt skadet på parkerings pladsen.... Lige præcist, så voldsomt, at du
IKKE fik en ny bil.

Som Alex også påpeger... Hvorfor skrige på medlidenhed, når man er på
toppen.... Det hænger lige som ikke rigtigt sammen.

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 21-09-07 10:57

Hej Benny

> Sig mig, mener gruppen her... At dette er Okay, fordi det var Fede
> Finn & Funny boys, det gik ud over ???

Jeg tror at man mener at når man ikke sørger for backup, ja så
er man selv ude om det. Rigtige mænd tager jo ikke backup, de
tuder. Meningen blev også ytret sidst det samme problem var oppe,
der var det vidst en musikal af Sebastian der forsvandt med et
tyveri af en labtop.

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-09-07 08:29

> [...]
> tuder. Meningen blev også ytret sidst det samme problem var oppe,
> der var det vidst en musikal af Sebastian der forsvandt med et

Hej Max

Der kommer vist ikke flere svar... Og jeg håber da dit er det korrekte.
Andre ser ud til at mene, at når bare man har forsikring, er alt OK.

Ikke så underligt, at verden går af lave.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-07 12:22

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> wrote in message

> Der kommer vist ikke flere svar... Og jeg håber da dit er det korrekte.
> Andre ser ud til at mene, at når bare man har forsikring, er alt OK.

Det var dog den værete overfortolkning jeg længe har set.
Hvor læser du at nogen det synes det er ok at man får stjålet et keyboard
fra sin bil?
Det eneste vi siger er, at der er himmelråbende dumt at efterlade et
keyboard i en bil, og dobbelt dumt ikke at have backup af sin musik.

> Ikke så underligt, at verden går af lave.

Verden er af lave, og hvis man forventer at ingen bryder ind i biler, er man
både naiv og uden jordforbindelse.
Jeg synes heller ikke det er fedt, men jeg forholder mig bare til den verden
jeg lever i.

/Alex

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 26-09-07 14:36

Alex Linaa skrev:

> Verden er af lave, og hvis man forventer at ingen bryder ind
> i biler, er man både naiv og uden jordforbindelse.
> Jeg synes heller ikke det er fedt, men jeg forholder mig bare
> til den verden jeg lever i.

Var det ikke "Burnin Red Ivanhoe" som en gang i 1970'erne
fik stjålet en mangekanals-båndoptager med et masterbånd
fra en parkeret bil?

--
Herluf :·)

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 26-09-07 16:15

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Var det ikke "Burnin Red Ivanhoe" som en gang i 1970'erne
> fik stjålet en mangekanals-båndoptager med et masterbånd
> fra en parkeret bil?

igen... hvor dum er det så lige man har lov til at være??
jeg stiller skisme da heller ikke min computer med projektarbejde ned i
gården og skriver et skilt med ta' mig på...

og nej... det er sgu ikke i orden at folk stjæler... ser jeg en biltyv er
min første tanke at plante noget meget tungt i hans hoved...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-09-07 10:38

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> og nej... det er sgu ikke i orden at folk stjæler... ser jeg en biltyv er
> min første tanke at plante noget meget tungt i hans hoved...

Se det tror jeg, at jeg har svaret på Rasmus.... Jeg har sådan en herlig
gammel Ferreograph, stående herude i stalden.... Det skal nok passe, at den
er der fra engang i 70'erne.... Og altså, i videst mulige omfang, kører man
bilen hen til den, frem for at slæbe den hen til bilen. Og man flytter den
ikke igen, før det er påkrævet ...

Jamen hvorfor efterlader en håndværker sit værktøj i bilen.... Tja,
værktøjet skal jo være i nærheden af håndværkeren, uanset om han regner med,
at skulle bruge det.... Hvad er en tømrer uden sav....
Musikeren er vel også en håndværker, og derfor har han som regel mere med,
end han umiddelbart regner med at få brug for.. At deres muligvis næste
album, lå på harddisken, var vel bare dobbelt uheldigt... Og uanset hvordan
man ser på det, gør det ikke keyboardets værdi større ( Kun for FF & FB )

Jamen hvor dumt er det.... Musikeren lever et rakkerliv.... Det gjorde jeg
som musiker, jeg gjorde det som rejsemontør, og jeg gjorde det som
chauffør... Resultatet af det, er at man lever i og omkring bilen... Så
derfor er det mest oplagte opbevaringssted..... " Bilen "... Så til dit "
Hvor dum har man.... " Så ser det måske dumt ud for dig, som sover i sin
egen seng, hver nat... Ser det nok en del anderledes ud, for den, hvor det
er en luksus at sove hjemme, i den seng man kalder sin egen. Den computer
du snakker om, står så i din lejlighed, som så til gengæld, er
arbejdspladsen for indbrudstyve. For den omrejsende, er bilen for ham, det
samme som din lejlighed, eller hus.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 11:12

> [...]
> du snakker om, står så i din lejlighed, som så til gengæld, er
> arbejdspladsen for indbrudstyve. For den omrejsende, er bilen for ham,

Jeg rakker også en del omkring, både i mit civile arbejde, og i mit bijob
som fotograf ved diverse musikarrangementer m.m.
Jeg slæber en laptop, 2 kameraer, en masse objektiver, blitz og en ekstren
harddisk med ved dissse lejligheder, men jeg kunne da aldrig drømme om at
efterlade nogen af delene i bilen mens jeg arbejder.

Så ja, "Hvor dum er man..."

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-09-07 10:40

> [...]
> harddisk med ved dissse lejligheder, men jeg kunne da aldrig drømme om at
> efterlade nogen af delene i bilen mens jeg arbejder.

Hej Alex

Tja, så er du nok alligevel for lidt ude, og medbringer for lidt udstyr
Førhen, havde jeg da også en masse udstyr med, og helt ærligt... Sådanne
metalkufferter, bevares, de er gode til at transportere tingene i.... Men de
er pokkers ubehagelige at slæbe rundt på. Specielt når man også skal have 4
eller 5 tasker med.... Dertil gør det da også, at hvis du først har 2
metalkufferter, 5 tasker, plus diverse løsdele, seler og remme, så tror jeg
godt, jeg tør erklære det " Umuligt at klatre i træer ".
Nu kan det selvfølgelig godt være, at jeg trods mine, vel efterhånden 35 år
med foto, når vi undlader at tælle de første ungdommelige år med.... Stadig
er en anelse uerfaren.... Men sådan helt ærligt.... Hvorfor slæber du både
laptop og extern harddisk med.... En af delene burde da være mere end
tilstrækkeligt.... Min Externe harddisk, er da i dagens standard, en lille
latterlig 40 Gb image tank.... Men den har da endnu aldrig oplevet den
luksus at være fyldt op.
Og da specielt i forbindelse med musikarrangementer, har jeg da helt klart,
fravalgt, det normale SLR med udskiftelig optik, og erstattet det med et
Minolta DiMage 7i.... Der med sine 7 gange optisk zoom, klarer stort set
alt... Lige fra Wide til ca 240 mm tele. Nu kunne jeg aldrig drømme om, at
bruge blitz til et musik arrangement, men sådan er vi jo så forskellige.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 11:06

> Tja, så er du nok alligevel for lidt ude, og medbringer for lidt udstyr

Jeg medbringer det mest nødvendige. Alt det andet blæreudstyr påvirker ikke
billederne, kun rygsmerterne.

Som jeg sagde, det er overkill :)

> [...]
> år
> med foto, når vi undlader at tælle de første ungdommelige år med....

Kan da nemt være

> Men sådan helt ærligt.... Hvorfor slæber du både
> laptop og extern harddisk med.... En af delene burde da være mere end
> tilstrækkeligt....

3 grunde:

2 gange backup
Mulighed for at sortere og redigere mellem optagelserne, eller om aftenen
Mulighed for at vise "kunden" billederne i en ordenlig opløsning

> [...]
> Minolta DiMage 7i.... Der med sine 7 gange optisk zoom, klarer stort set
> alt... Lige fra Wide til ca 240 mm tele.

Har prøvet både 7i og A1. De holder ikke til musikfotos, der kommer slet og
ret for meget støj fra den lille chip
Mit Nikon kører stort set støjfrit på ISO1600, hvilket giver en hel masse
andre muligheder.
Jeg bruger 28-75mm optik det meste af tiden, så jeg går ikke og skifter
uafbrudt.

> Nu kunne jeg aldrig drømme om, at
> bruge blitz til et musik arrangement, men sådan er vi jo så forskellige.

Så får du ikke ret mange billeder af publikum kan jeg regne ud
Jeg fyrer heller ikke blitz af mod scenen, det giver ingen dynamik i
billederne. Man du kunne nu godt have brug for den med et kamera der ikke
arbejder støjfrit over ISO100

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-09-07 15:52

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> wrote in message
>
> Jeg medbringer det mest nødvendige. Alt det andet blæreudstyr påvirker
ikke
> billederne, kun rygsmerterne.

Ingen tvivl om det .

> Som jeg sagde, det er overkill :)

Det kommer vel an på, hvor meget af det du bruger.... Jeg plejer ikke, at
tage 10 kameraer med, hvis jeg ikke håber på at få brug for dem. Det er
ikke altid, mine ønsker bliver opfyldt... Men jeg får jo heller ikke, lige
så mange julegaver, som jeg gerne ville have

> 3 grunde:
>
> 2 gange backup
> Mulighed for at sortere og redigere mellem optagelserne, eller om aftenen
> Mulighed for at vise "kunden" billederne i en ordenlig opløsning

Det med Back-up,... Du får det til at lyde som en sygdom.
Det er jo helt forunderligt, jo bedre udstyr folk mener de har fået, jo mere
skal de garderes, og for ikke at glemme, redigere )...

> [...]
> andre muligheder.
> Jeg bruger 28-75mm optik det meste af tiden, så jeg går ikke og skifter

Jeg syntes da nu ellers, det har gjort det fortræffeligt....
Men på den anden side, så er der så meget støj til en koncert, så det at
fjerne støjen fra billederne, vel ville svare til at opføre en koncert i
plastik.

> [...]
> Jeg fyrer heller ikke blitz af mod scenen, det giver ingen dynamik i
> billederne. Man du kunne nu godt have brug for den med et kamera der ikke

Nu er det som regel heller ikke publikum jeg kommer for at fotografere.
Men indtil nu, har jeg da fået dem, jeg ville have.
Dertil kommer, at alle mine billeder, altid gemmes i uredigeret form, og med
original dato og tid.
Den eneste ændring, der får lov at ske, er at det bliver omdøbt, så min
nummerrække er komplet.
Desuden, gør det ikke noget, at det kan ses, de er optaget live....
Der må jo også være en masse støj i dine, siden du ligefrem medbringer
computer, for at kunne redigere dem .

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 16:21

On Fri, 28 Sep 2007 16:51:36 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Det med Back-up,... Du får det til at lyde som en sygdom.
>Det er jo helt forunderligt, jo bedre udstyr folk mener de har fået, jo mere
>skal de garderes, og for ikke at glemme, redigere )...

Næh, men jo større opgaver man påtager sig, jo vigtigere er det at
kunne levere varen, og ikke komme med lamme undskyldninger om en
harddisk der er stået af.
Jeg tager altså ikke 2000 billeder på en festival, uden at have
backup.

> [...]
>Men på den anden side, så er der så meget støj til en koncert, så det at
>fjerne støjen fra billederne, vel ville svare til at opføre en koncert i

Der er forskel på urenheder i luften, og på jpeg-artifacts. Billedstøj
skabt af kameraet bidrager ikke til ret meget andet end at ødelægge
billedet.

>Nu er det som regel heller ikke publikum jeg kommer for at fotografere.

De opgaver jeg har drejer sig typisk om både kunstnere og publikum.

>Dertil kommer, at alle mine billeder, altid gemmes i uredigeret form, og med
>original dato og tid.

Altså ingen beskæring, curves og levels? Det lyder ikke specielt
seriøst når man arbejder digitalt.

>Desuden, gør det ikke noget, at det kan ses, de er optaget live....

Sær definition på et livebillede.
Er du i tvivl om at dette er live: http://www.linaa.com/images/dad.jpg
Det er beskåret, hævet i levels, og lavet sort/hvid. Hvad mener du at
jpeg-støj ville kunne tilføre dette billede?

>Der må jo også være en masse støj i dine, siden du ligefrem medbringer
>computer, for at kunne redigere dem .

Næ, men på en af mine festivaler kommer billederne på en skærm i løbet
af festivalen. De er som regel støjfrie, men skal ofte roteres.
Mange gange skal de beskæres for at få det rigtige snit i billedet -
Det er det der udgør forskellen mellem et tilfældigt snapshot, og et
ordenligt billede.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-07 11:56

> [...]
> harddisk der er stået af.
> Jeg tager altså ikke 2000 billeder på en festival, uden at have

Nu kan man jo sige, at et 2 GB SD kort, fylder ikke meget. Så selv i en ret
så let påklædning, kan man godt nok have mange i lommerne... Så med mindre
du taber bukserne, kan du vel næppe miste dem alle Og min erfaring
siger mig, at hukommelseskortet, er langt sikrere, end nogen harddisk... Så
sikkerhed, må jo så være, flere hukommelseskort. Så kan du vel miste 40 til
60 billedere, hvis et kort skulle blive ødelagt.... Og ud af 2000... Hvem
ville opdage det ?.

> Der er forskel på urenheder i luften, og på jpeg-artifacts. Billedstøj
> skabt af kameraet bidrager ikke til ret meget andet end at ødelægge
> billedet.

Næ det kan man jo altid sige... For bare det, at tage billedet, bidrager
til, at ødelægge det.

> De opgaver jeg har drejer sig typisk om både kunstnere og publikum.

> Altså ingen beskæring, curves og levels? Det lyder ikke specielt
> seriøst når man arbejder digitalt.

Ups, der kom det igen... " Seriøs "... Jeg vil da påstå, at jeg på den
konto, er ikke så lidt mere " Seriøs " Mit billede i samlingen, er absolut
uredigeret... Dermed, det helt originale billede, som jeg til enhver tid,
kan redigere, alt hvad jeg, eller en anden nu skulle få lyst til.... Men jeg
kan altid gøre det om, for som sagt... Det egentlige udgangspunkt, er det,
som bliver bevaret. Så sådan lige... Hvad er det, som du syntes, der får
dig, til at være " Den Seriøse " ????

> [...]
> Det er beskåret, hævet i levels, og lavet sort/hvid. Hvad mener du at
> jpeg-støj ville kunne tilføre dette billede?

Hvorfor viser du mig dit færdige resultat, uden også at vide, den faktiske
optagelse ???.
Hvorfor skal jeg tage stilling til, et foto, som på ingen måder, siger mig
en skid ???...
Først og fremmest, viser det en person, som fik for lidt at spise, siden han
må gå over til mikrofoner.
Beskæringen gør, at billedet kunne være taget i Berlin, selv om fotografen
siger Roskilde.
Altså kort og godt... Du kan bestemme hvem personen er, men intet om, hvor,
hvornår, eller hvorfor.
Nu er det rigtigt mange år siden, jeg har lavet noget i sort hvid. Det har
ofte undret mig, først havde vi stort set kun s/h, og ønskede os farver....
Og da de kom, var de rædselsfuldt dyre.... Så skulle alt være skarpere... Nu
er man så tilbage ved s/h og ofte, kan folk ikke få det sløret nok
))....

Jeg ville helt afgjort, have taget billedet i farver.... For bare hans hår,
ville have været en god effekt.... Jeg havde gladeligt ofret en god del
skarphed, for at få det med.... Den manglende skarphed, ville måske endda
gøre billedet levende, i stedet for dette, for at udtrykke det sådan,
temmeligt døde hverdagsfoto.... Ikke at misforstå, billedet er da fornemt,
teknisk set.... Desværre, efter min målestok, ser det også ud, som om det
har været det egentlige mål.... Ikke at beskrive situationen.... Dermed er
billedet i mine øjne, værdiløst.... Men det er stadig et flot billede, men
det er også, det eneste det er.

> [...]
> Mange gange skal de beskæres for at få det rigtige snit i billedet -
> Det er det der udgør forskellen mellem et tilfældigt snapshot, og et

Jamen det er altså svært for mig at forstå... Ikke at de skulle komme på en
skærm, det er for så vidt udmærket. Men altså at se sangeren fra DAD, i sort
hvid, når jeg selv lige havde set ham i farver og live, vil ikke forekomme
mig, særligt interessant... Det kan godt være, jeg derved kommer til at lyde
lidt underlig. Men der ville diverse snapshots, dagen efter, forekomme
meget mere interessante. Hvad der sker, på selve festivallen... Jeg ville
antage, at hvis jeg fandt det interessant, ville jeg allerede have set det,
og ikke i en kraftigt beskåret udgave. Er der noget, jeg ville hade, så var
det at komme til en festival, og to af mine hovedinteresser, skulle optræde
samtidigt, så jeg ville blive tvunget til at vælge, og fravælge en af mine
hovedgrunde, til at være der.... Hvad jeg ville hade endnu mere, var at
finde ud af, at jeg havde spillet på den forkerte hest, og set en elendig
forestilling, og gået glip af en kanon optræden.

Dertil kommer, hvis jeg har forstået det rigtigt, så drukner diverse
festivaller i øl og spiritus, så uanset hvad, tror jeg næppe, at gennemsnits
festival deltageren tænker ret meget i billedkvalitet. De færreste ville
vel egentligt opdage det, hvis man skiftede billederne ud, med en tegnefilm,
med Tom & Jerry.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-07 13:24

On Sun, 30 Sep 2007 12:55:55 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Nu kan man jo sige, at et 2 GB SD kort, fylder ikke meget....etc...etc...

Holddaheltop - Du lægger 2 og to sammen og får det til at give 514, og
svarer i øst på spørgsmål i vest.

Vi er desuden totalt OT i musikgruppen, så jeg lukker af her.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-10-07 11:44

> Holddaheltop - Du lægger 2 og to sammen og får det til at give 514, og
> svarer i øst på spørgsmål i vest.
>
> Vi er desuden totalt OT i musikgruppen, så jeg lukker af her.

Tja, at vi er OT, kan der vel næppe herske tvivl om. Men det er da fakta...
Og du vil da slippe for at slæbe rundt på labtop og extern harddisk.
For uanset, hvordan du end vender og drejer det, så skal du da trods alt,
ikke bruge, hverken labtop, eller harddisk, til at tage billederne med.

Men OK.... Smut du bare... Hygge hejsa..

M.V.H....Benny..

Fra : -= JF =-

Dato : 30-09-07 16:11

Alex Linaa skrev:

> Er du i tvivl om at dette er live: http://www.linaa.com/images/dad.jpg
> Det er beskåret, hævet i levels, og lavet sort/hvid.

Kanon flot billede!!
Jeg blev selvfølgelig nysgerrig efter at se hvad du ellers har bedrevet,
men der er tilsyneladende ikke adgang til dit galleri...
"There was an error while processing a database query "

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-07 08:25

"-= JF =-" <null@null.null> wrote in message

> [...]
> men der er tilsyneladende ikke adgang til dit galleri...
> "There was an error while processing a database query "

Ja, mit galleri gik desværre i hegnet da web10 opdaterede noget software på
Mysql, som Coppermine ikke kunne lide.
Jeg bliver nok nødt til at starte forfra :(

/Alex

Fra : -= JF =-

Dato : 01-10-07 18:53

Alex Linaa skrev:

> Ja, mit galleri gik desværre i hegnet da web10 opdaterede noget software på
> Mysql, som Coppermine ikke kunne lide.

Ærgeligt!
Billedet af Jesper lovede ellers godt!

> Jeg bliver nok nødt til at starte forfra :(

Jamen, det er jo lige sådan noget de lange mørke vinteraftner er skabt
til

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-07 20:20

On Mon, 01 Oct 2007 19:53:03 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>Ærgeligt!
>Billedet af Jesper lovede ellers godt!

Her er et par stykker mere fra samme koncert, med lidt mere go i:
http://www.linaa.com/galleri/albums/Koncertbilleder/Groen%20koncert%202004/DAD/pict5223.jpg
http://www.linaa.com/galleri/albums/Koncertbilleder/Groen%20koncert%202004/DAD/pict5164.jpg

>Jamen, det er jo lige sådan noget de lange mørke vinteraftner er skabt
>til

Jeg vil hellere tage billeder, end at sidde og nørde med php :(

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-09-07 09:18

> [...]
man
> både naiv og uden jordforbindelse.
> Jeg synes heller ikke det er fedt, men jeg forholder mig bare til den

Tja, du må altså have mig undskyldt, men jeg læste nu dit indlæg på en
ganske anden måde... Men på den anden side, så har vi to, jo aldrig været
enige om ret meget, så det forbavser ikke mig, at vi heller ikke er det her.

M.V.H....Benny..

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 21-09-07 11:28

Benny Mortensen wrote:

> Nu kan jeg jo ikke lade være med at tænke tanken....
>
> Sig mig, mener gruppen her... At dette er Okay, fordi det var Fede
> Finn & Funny boys, det gik ud over ???

nææ... det er da en skam... og man må da give dem at deres musik jo ikke kan
være SÅ dårlig eftersom bandet har eksisteret i ret mange år efterhånden...
mon de ville være blevet ved med at få jobs hvis folk ikke kunne li deres
musik... nok ikke...

> [...]
> ville kalde det.... Hvis det nu var Led Zeppelin's nye endnu ikke
> udgivede plade, der havde lagt på keyboardet's harddisk.....

hehe... ja herfra... "same shit" er det ikke sån' man siger...
jeg tror faktisk jeg hellere vil høre F & FB end LZ... det kan da kun være
dem der er opvokset i 70'erne der syns det er fedt...

> Eller det var Din egen spritnye bil, der pludseligt manglede... Eller
> stod voldsomt skadet på parkerings pladsen.... Lige præcist, så
> voldsomt, at du IKKE fik en ny bil.

så har man en forsikring du...

> Som Alex også påpeger... Hvorfor skrige på medlidenhed, når man er på
> toppen.... Det hænger lige som ikke rigtigt sammen.

især ikke når man ikke har taget backup... og i øvrigt smadrer rundt med et
kyeboard i en bil til en koncert... flot...
hvis jeg vidste at noget så vitalt lå på en harddisk ville jeg sørme nok
transportere den lidt mere varsomt - eller slet ikke transportere den...

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 13:40

On Fri, 21 Sep 2007 11:39:01 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Nu kan jeg jo ikke lade være med at tænke tanken....
>
>Sig mig, mener gruppen her... At dette er Okay, fordi det var Fede Finn &
>Funny boys, det gik ud over ???

Hvor læser du det? Det er ret ligegyldigt hvem der har været så dum at
efterlade et keyboard indeholdende al sin musik i en bil, fakta er
bare at man har mistet håneretten på det stunt.

> [...]
>Hvis det nu var Led Zeppelin's nye endnu ikke udgivede plade, der havde lagt

Det ville være mere ærgerligt ud fra min personlige smag, men lige så
dumt.

>Eller det var Din egen spritnye bil, der pludseligt manglede... Eller stod
>voldsomt skadet på parkerings pladsen.... Lige præcist, så voldsomt, at du
>IKKE fik en ny bil.

Forsikring -> Backup..... See?

/Alex

Fra : Bruno

Dato : 20-09-07 23:01

Alex Linaa wrote:
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article337906.ece
>
> At gemme al sin musik i et keyboard efterladt i en bil, uden at have nogen
> form for kopi er vist ikke ret smart

PR Stunt - de håber nogen det er så synd for dem, at de sælger to CD'er
når de får sendt noget på gaden.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 08:57

On Fri, 21 Sep 2007 00:01:15 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever>
wrote:

>PR Stunt - de håber nogen det er så synd for dem, at de sælger to CD'er
>når de får sendt noget på gaden.

Hehe, ja det kunne man godt tro.
Desværre er sandheden en anden:
http://top20.dk/top20.php?lang=da&year=2007&week=13

Men der sælges selvfølgelig også masser af Medion-kameraer,
Suzuki-biler, Bilka-tøj m.v., så det må være et stort makred for bras