qreport delphi4
Fra : Torben Kristiansen

Dato : 11-07-01 11:11

Hejsa alle

man har et hovedprogram der beregner noget, jeg gå så til qrepot preview
delen og henter en ny report der tidligere er blevet gemt , vil så have de
nye data overført til beregnings delen af programmet, jeg har prøvet
forskellige ting men der overførers hele tiden de tal der var i beregnings
delen da jeg kaldte qreport preview, hvordan for jeg dette til at virke, på
forhånd tak.

Ps findes der bedre report generator til Delphi , mere logiske og hvor man
selv kan designe menu linje osv i preview delen, evt til et rimeligt beløb.
det jeg ønsker er at report delen skal være der hvor
alt gemmes og hentes, vises ,printes osv fra, og det skal så integreres med
hovedprogrammet.

mvh Torben

Fra : Kurt Bilde

Dato : 11-07-01 18:22

Hej Torben !

Torben Kristiansen wrote:

> delen da jeg kaldte qreport preview, hvordan for jeg dette til at virke, på
> forhånd tak.

Kig på evnt-delen (before, after preview) for din raport.

> Ps findes der bedre report generator til Delphi , mere logiske og hvor man

Masser, men du kan godt selv designe dit eget preview, også selv om du anvender
Standardversionen. Se www.qusoft.com under examples.

-Kurt

Fra : Torben Kristiansen

Dato : 12-07-01 08:50

"Kurt Bilde" <Kub@sam.sdu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Torben !

> Kig på evnt-delen (before, after preview) for din rapport.

det har jeg prøvet, jeg ville godt spørger dig Kurt er du sikker på at det
kan lade sig gøre det her, jeg har prøvet at bruge qrdb felter og qrlabel
felter, men ikke en entledig database, da jeg er ret ny i dette her, og ikke
rigtigt har styr på det inu. og det er også kun 5 værdier,
det drejer sig om.
du skal ikke bruge tid på at forklarer mig nøjagtigt hvordan jeg gør, bare
om det kan lade sig gøre eller ikke, jeg vil gerne selv finde ud af det ,
men det er rimeligt uheldigt at side og prøve at lave noget der ikke kan
lade sig gøre

> Masser, men du kan godt selv designe dit eget preview, også selv om du
anvender
> Standardversionen. Se www.qusoft.com under examples.

tak for linket og rådene.

mvh Torben

Fra : P.L.

Dato : 22-07-01 00:02

Hej Torben

Du bruget nok er hemmelig email adresse, for Torben-Kristiansen@mail.dk virker ikke.

Hvis du sender mig din email adresse direkte til mig, kan jeg sende dig et par forslag.

P.L.