Hvilket narkodrama foregår i Mexico med
Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-10-07 09:36

Hvad er det lige for en film om narkohandel der foregår i Mexico.

Filmen har 4 hovedpersoner med hver sin historie, der så er mere eller
mindre blandet ind i hinanden.
Når filmen så skifter mellem de 4 personer skifter billedet farvetone.
f.eks. har den mexikanske betjents historie en gul nuance.

Nogen der kan huske titlen?

Fra : Aage Jæger

Dato : 04-10-07 10:50

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når filmen så skifter mellem de 4 personer skifter billedet farvetone.
> f.eks. har den mexikanske betjents historie en gul nuance.

Traffic.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-10-07 07:34

Aage Jæger wrote:
> "Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Traffic.

Jeg havde ellers virkelige fået overbevist mig selv om at det ihvertfald
ikke var den med Michael Douglas... men nej, nej, dum igen.

Tak skal du ha