Hvilken titel ?
Fra : Kim Schroeder

Dato : 02-10-07 01:37

Bette Midler og Danny De Vito har hovedrollerne.

Hun bliver kidnappet - hvilket passer gemalen udmærket.

Kidnapperne er et ungt par - og de får nok at se til, da
gemalen (Danny) ikke ønsker hende tilbage.

En venlig sjæl der kan hjælpe med den originale titel -
og eventuelt med den danske ?

Fra : Morten Steen

Dato : 02-10-07 07:19

> En venlig sjæl der kan hjælpe med den originale titel -
> og eventuelt med den danske ?

Det er Ruthless People (http://www.imdb.com/title/tt0091877/)

Instrueret af Zucker-Abrahams-Zucker, men så vidt jeg husker, er den ikke
ligefrem i stil med Airplane! osv.

Morten

Fra : Per Andersen

Dato : 02-10-07 10:15

Bette Midler og Danny De Vito i filmen Ruthless people eller på dansk - hvem
snører hvem.
per