vores planet
Fra : dan

Dato : 29-09-07 14:38

....bbc serien, findes den både i en 4 og en 5 disk-udgave med dk txt?

dN

Fra : Peter Heide

Dato : 29-09-07 17:46

"dan" <kaffebord@hotmail.com> skrev i meddelelsen
....bbc serien, findes den både i en 4 og en 5 disk-udgave med dk txt?

jeps. en 5 dvd-set med dk tekst. kan købes for ca. 200 - 300 kr i TP-musik

Fra : Zeki

Dato : 01-10-07 18:47

"dan" <kaffebord@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Kan i øvrigt varmt anbefales. Den er uhyre godt filmet fra de mest
vanvittige vinkler og særdeles lærerig.

Mvh
Zeki

Fra : Michael Sørensen

Dato : 02-10-07 21:25

dan skrev :
> ...bbc serien, findes den både i en 4 og en 5 disk-udgave med dk txt?
>
> dN

De kommer snart i europædisk HD DVD og Blu-ray Disc udgaver, men jeg ved
ikke om det er med dansk tekst eller tale.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd