Dvd Profiler : søgning på ord / navne etc.~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-07 19:32

hvorda´n - jeg har gjort det en gang før men jeg kan knagme ikke huske
hvordan jeg gjorde :( men det kunne jo være sjov hvis man kunne få alle de
film frem man har med den og den skuespiller for det står jo i databassen
alle infoen så må man jo også kunne slå det op men hvordan ?

Mv.
Bo MM

Fra : JYH

Dato : 28-09-07 12:53

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> alle de film frem man har med den og den skuespiller for det står jo
> i databassen alle infoen så må man jo også kunne slå det op men

Jeg plejer at finde en film, hvor jeg ved, at en given skuespiller er med
- og så bare klikke på skuespillerens navn.

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 08:56

"JYH" <jyh@jyh.jyh> wrote in message

> Jeg plejer at finde en film, hvor jeg ved, at en given skuespiller er med
> - og så bare klikke på skuespillerens navn.

Det er også det absolut nemmeste. Men der findes et filtervindue, (Menu:
View->Windows->Filters) (genvej Ctrl F) hvor man kan søge på mange
forskellige ting, f.ex. "Cast" for skuespillere. Men listen er så lang, at
det er nemmere at finde en film, hvor man ved, at skuespilleren er med.

Men hvis det ikke lige er John Wayne man søger, så kan filteret bruges.

Sven

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-10-07 03:10

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Jeg plejer at finde en film, hvor jeg ved, at en given skuespiller er med
> - og så bare klikke på skuespillerens navn.jamen hvor klikker du hende ?

jamen hvor klikker du hænde ?