Anbefalinger af indiske film med fed musik~
Fra : Tue Sørensen

Dato : 27-09-07 14:27

Jeg er vild med musikken fra den indiske stor-film LAGAAN. Er der
nogen der kender nogle indiske film med ligeså god musik? Eventuelt af
samme komponist...

På forhånd tak,
- Tue

Fra : Holst

Dato : 27-09-07 14:50

http://www.imdb.com/name/nm0006246/

Fra : Anglachel

Dato : 27-09-07 15:32

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ved ikke om du har set den, men "Dil Se" synes jeg er ganske excellent, på
én gang rigtig "Bollywood" og så alligevel ikke.

Fra : iSteen

Dato : 27-09-07 16:00

Tue Sørensen skrev:
> Jeg er vild med musikken fra den indiske stor-film LAGAAN. Er der
> nogen der kender nogle indiske film med ligeså god musik? Eventuelt af
> [...]
Monsoon Wedding.
Kan sikkert lånes på biblioteket...
En ganske spøjs Bollywoodfilm, som alle de andre, så er det ikke
handlingen, men opsætningen og musikken der tæller

Fra : Tue Sørensen

Dato : 01-10-07 22:45

On 27 Sep., 17:00, iSteen <ist...@gmail.com> wrote:
> [...]
> En ganske spøjs Bollywoodfilm, som alle de andre, så er det ikke
> handlingen, men opsætningen og musikken der tæller

Tak (til alle)! Jeg prøver!

- Tue