Et asocialt biografbesøg - eller ?
Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-07 10:27

Et asocialt biografbesøg - eller ?

Jeg var i Falkoner Bio at se "En sand løgn kl 1600 og da jeg trådte ind I en
tom biografsal følte jeg mig så truet som Katrine I Hellerup-gangtunnellen -
helt alene - omgivet af beton - hvis en voldsmuslim dukker op, du er død.

Tilfældigvis havde jeg i min lomme en lille fiskars saks. og jeg var kommet
så tidligt, at jeg begyndte at klippe mit hår mens jeg så de dødsyge
intro-reklamer.

Jeg havde opsamlet en gratisavis undervejs og havde læst den i
biograf-foyeen og lagde den på sædet ved siden af mig og lagde de afklippede
hårtotter på den, så jeg var sikker på ikke at forurene.

Heldigvis dukkede en pige og en dame op og havde som jeg billet til
næstsidste række. De satte sig to sæder væk fra mig, og flyttede så to sæder
væk fra mig, og da jeg havde taget karbad dagen før, tror jeg ikke at jeg
kan have været så ildelugtende.

Måske de syntes, at en mand hvis stride hår var afklippet i den højre side ,
men ikke i den anden , kunne være en potentiel voldsmand. Dem om det.

Jeg havde kort forinden været i Føtex lige forinden og fundet en genial
australsk Wolf Blass Chardonney Semillion med skrueprop som jeg sippede af
og blev tissetrængende af og situationen var forudset, så jeg havde et
ølengangsbæger fra biografens papirkurv krammet ned i lommen og tissede i
det.

Selvfølgelig var der intet asocialt i min adfærd, men unormalitet gjorde mig
frygtsom om biografkontrolløren, der gloede på mig på vej ud, havde haft
overvågning på, men der var intet problem.

Men på cyklen, mens jeg kørte hjem tænkte jeg "hvad nu hvis jeg var en
fyldebøtte-bums og havde væltet ølbægeret på gulvet og tabt hårtotterpå
nabosædet.

Så havde personalet haft et par minutters ulejlighed - i betalt arbejdstid.

Men stadig havde jeg sparet ½ time og en masse penge på et frisørbesøg.

Altså overskud på størst mulig lykke for flest mulig betalingsbalancen.

Når jeg klipper mit hår hjemme, mens jeg ser Simpson eller Letterman, så
fylder hårtotterne en masse. Men når de mases ned i et stort ølplastikbæger
med en sjat urin, så fylder de næsten intet og bægerets skulp hæmmes og det
satte jeg dybt i en tom papirkurv - det er da heller ikke ½ så asocialt som
fx autonom-opførsel, som journalister og Borgmester Klaus Bondam kalder en
Guds Gave til byen???

Edison viste verden ny veje med sin glødelampe. Han er mit ideal. Efter
fattig evne tænker jeg som han "Dont make it better, make it different". Why
not? Når man ikke generer medmennesker fysisk, er man på rette spor.

Fra : Peter Heide

Dato : 26-09-07 22:53

"
> [...]

> ølengangsbæger fra biografens papirkurv krammet ned i lommen og tissede i

Bo. Syntes du også at Pasolini's 120 dage i Sodoma er et mesterværk ?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-07 08:09

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "

> Bo. Syntes du også at Pasolini's 120 dage i Sodoma er et mesterværk ?

Har set nogle klip hvor de smurte hinanden nøgne ind i afføring og jeg fandt
det kedeligt.

Det var tom provokation for provokations og opmærksomheds skyld, - mine er
konstruktive - om dovenskab og nemme veje for SYGE MENNESKER

Fra : Kong Kent

Dato : 07-10-07 17:29

> Det var tom provokation for provokations og opmærksomheds skyld, - mine er
> konstruktive - om dovenskab og nemme veje for SYGE MENNESKER

Det er da altid noget, at du klassificerer dig selv som et sygt
menneske. Så slipper vi andre for at påklistre dig lidet flatterende
prædikater. Du slipper dog ikke helt, Bo.

For hvorfor ikke bare klippe håret derhjemme INDEN du går i biografen?
Og hvad fejler biografens toiletter? Dem kunne du sagtens have besøgt og
besørget dig i mens reklamerne rullede over lærredet. På den måde var du
fri for at tænke på, om din unormale opførsel stødte nogen.

Det er jo ikke din opførsel der er tåbelig. Den er bare underlig. Nej,
det er det faktum at du mener du er nødt til at fortælle om tingene der
gør det tåbeligt. Så gør du det jo netop også kun for at provokere. Og
efter 10 år på Usenet er du også blevet kedelig og ligegyldig. Du gør
det også for opmærksomheden. Ellers gruer du jo den dag ingen kan huske
hvem Bo Warming var.

Så hellere hoppe op af troldeæsken en gang imellem og fortælle om dine
seneste eskapader i biografen, i Føtex eller på et plejehjem hvor du
belærer beboerne i at pisse strategiske steder på græsplænen i stedet
for at bruge toilettet.

Hvad er din mission her i livet, Bo? At gøre opmærksom på dig selv og
din skæve eksistens, eller at overflødiggøre toiletter? Uanset hvad, så
er den af de valgte missioner dømt til at mislykkes. Og det ved du også
inderst inde selv.

Men det forfængelige håb lever i bedste velgående hos dig, hvorfor jeg
glæder mig til næste tråd med dit navn som 'Afsender'.

Fortsat god søndag.