film :"ANKLAGET" modig eller ...?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-09-07 22:21

skulle lige forbi T&P for at hente clok woork orange og så - så de havde
anklaget til under 50 kr ig jeg tænkte den måtte jeg sgu have ....

( dem der ikke har set men gerne vil se filmen stop her og der andre stater
efter stjernene
'*****************************

så ....det er en stærk film om incest og den er bestemt værd at se ....
men et eller andet sted sider jeg med fornemelsen af den måske kunne have
været mere modig
hvis han rent faktisk ikke havde gjort det !!!

men jeg skal være det første til at indrømme det ville give en forkert
signal værdi ....

Så kan man sige skide være med det - men det som egentligt gør filmen mest
interessandt er den tid hvor man sider og tænker det har ikke gjort og
oplever det helved som en hver der måtte komme i den situation i møde som
uskyldig måtte komme i - sikkert også de skyldige ( med det sidste der
kanman sige der ligger de som de har redt )

men fakta er tvilen kommer sjælden den anklagede til gode og selv efter fri
findelse er den anklagede angiveligt omspundet af mistro og dom ...( med
farre for at lyde som BW)....

Fra : iSteen

Dato : 25-09-07 08:19

Bo M Mogensen skrev:

> så ....det er en stærk film om incest og den er bestemt værd at se ....

Enig, det er en film der gør indtryk.
Måske ikke en film der ryger ind på top 10 over bedste danske film i
lang tid, men jeg synes den hører til blandt en håndfuld danske film,
der efterlader én med stof til eftertanke.

Et par af de andre danske film, der har gjort et stort indtryk på var er
Brødre, Festen og På Fremmed Mark

Alle tre kan anbefales....men *har* de fleste ikke allerede set dem

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-09-07 17:30

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men fakta er tvilen kommer sjælden den anklagede til gode og selv efter
> fri findelse er den anklagede angiveligt omspundet af mistro og dom ...(

Lortefilm alt for tænkt ellers var der ingen film næstem lige så ringe som
Ledsaget Udgang

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-09-07 18:35

On Tue, 25 Sep 2007 18:30:12 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Lortefilm alt for tænkt ellers var der ingen film næstem lige så ringe som
>Ledsaget Udgang

Hmm JOhansen jeg kan godt se hvis din film oplevelse kulminerede med
de røde heste lieg da den kom frem og du sad der i din bedste alder så
er der nok ikke meget at gøre ...ind at sige hvis det er sådan du nu
har det ....
--
I know what to do an I`m not doing well ( Marlyn Manson)
And he likes to shoot his gun But he dont know what it means And I say yeah ( Kurt Cobain)

Fra : David Schjelde

Dato : 26-09-07 09:24

Bo M Mogensen skrev:
> [...]
> findelse er den anklagede angiveligt omspundet af mistro og dom ...( med

Så længe du ikke pissede i en kop og klippede dit hår mens du så den,
tror jeg ikke du skal bekymre dig om at lyde som BW (-:
mvh
david