Bedste kærlighedsfilm?
Fra : Silver

Dato : 24-09-07 19:20

Hey gruppe....

hmm....det er blevet påbudt mig at spørge her i gruppen om hvad i syntes er
den bedste kærlighedsfilm der er lavet?, det måtte være både den yngre
generation og den ældre.

Mvh
Silver.

Fra : Jesper

Dato : 24-09-07 21:09

A Summer Story http://www.imdb.com/title/tt0096189/
Love Story http://www.imdb.com/title/tt0066011/
Crystal Heart http://www.imdb.com/title/tt0088952/
Love Is Forever http://www.imdb.com/title/tt0085870/
Starcrossed http://www.imdb.com/title/tt0090066/
Chances Are http://www.imdb.com/title/tt0097044/
Summer of '42 http://www.imdb.com/title/tt0067803/
The Princess & the Marine http://www.imdb.com/title/tt0272255/
--
Jesper

Fra : Anders

Dato : 24-09-07 21:27

> [...]

Sea of Love

A prayer for the dying

Fra : Brian P

Dato : 24-09-07 22:19

On 24 Sep., 20:19, "Silver" <dsl46...@vip.cybercity.dk> wrote:
> [...]
> den bedste kærlighedsfilm der er lavet?, det måtte være både den yngre

Fra toppen af min hjerne:

City Lights
Gone With the Wind
Casablanca
Brief Encounter
Notorious
Vertigo
Harold and Maude
Belle de Jour
Wild at Heart
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Brokeback Mountain

Fra : Mads

Dato : 24-09-07 23:06

On Mon, 24 Sep 2007 20:19:54 +0200, "Silver"

Lake House med Sandra Bullock

mvh Mads

Fra : Mr. D

Dato : 25-09-07 07:42

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Lake House med Sandra Bullock

.... alle film med Sandra Bullock

simon

Fra : Mads

Dato : 25-09-07 18:08

On Tue, 25 Sep 2007 08:41:59 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

>... alle film med Sandra Bullock

Jeg er så absolut fan af den søde Sandra, men det er langt fra
alle hendes film der er kærlighedsfilm og det var jo det som der
blev spugt om.

Men skal vi nævne nogen OK kærlighedsfilm som hun har lavet,
så kan jeg da nævne :

In love and war

Hope floats

While you were sleeping

Two weeks notice

Premonition

Men jeg synes nu at Lake House var bedst

mvh Mads

Fra : Mr. D

Dato : 25-09-07 18:19

> Jeg er så absolut fan af den søde Sandra, men det er langt fra
> alle hendes film der er kærlighedsfilm og det var jo det som der
> blev spugt om.

Det er selvfølgelig sandt nok ...

.... med mindre seeren er så stor fan af hende, at alle film simpelthen er
"kærlighedsfilm"

simon

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-09-07 13:44

> [...]
>
> Two weeks notice
>
> Premonition
>
> Men jeg synes nu at Lake House var bedst

Premonition er efter min mening det rene vås
MvH Steen

Fra : Straight Talk

Dato : 25-09-07 07:47

> [...]

>den bedste kærlighedsfilm der er lavet?, det måtte være både den yngre

Bridges of Madison County

Fra : Jesper Lützhøft

Dato : 25-09-07 08:37

Casablanca
Punch Drunk Love
Romeo og Julie - Shakespeare eller Baz Luhrmann
Shakespeare in Love

God fornøjelse

Jesper Lützhøft

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-09-07 08:54

Jesper Lützhøft wrote:
> Casablanca
> Punch Drunk Love
> Romeo og Julie - Shakespeare eller Baz Luhrmann
> Shakespeare in Love
>
> God fornøjelse

Er der nogen, der kan huske "Vinkelværelset/The L-shaped room" fra 1962?

http://www.imdb.com/title/tt0057239/

Den husker jeg som en smuk, men vemodig kærlighedsfilm. Jeg ved ikke, om det
er "den bedste", mwn jeg så den kun den ene gang, og når jeg stadig husker
den, må den vel være god.

Per V.

-
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Silver

Dato : 25-09-07 14:11

Tak til jer allesammen, så kan det være jeg kan få fred lidt ;).

Mvh
Silver.

Fra : Kim2000

Dato : 25-09-07 22:20

> [...]
> er den bedste kærlighedsfilm der er lavet?, det måtte være både den yngre

Summersbee og vi kommr da slet ikke uden om Titanic.
mvh
Kim

Fra : Silver

Dato : 26-09-07 22:04

>og vi kommr da slet ikke uden om Titanic.

SHHH!!! åh gud......håber ikke hun hørte det....det er i vores bekendtkreds
en konstant trussel hvis den film nævnes ved et uheld for hun er en af dem
som så begynder at snakke om åh hvor var han dejlig og uuuuuh hvor var det
synd han druknede og iiiih hvor var det en god film og så går hun ellers
totalt i baglås og sidder i et hjørne og flæber :S....mens vi andre skuler
ondt til den formastelige som nævnede den film :D.....hehe hun er sgu for
nem :).

Silver.

Fra : Holst

Dato : 25-09-07 22:45

Silver wrote:

> hmm....det er blevet påbudt mig at spørge her i gruppen om hvad i syntes er
> den bedste kærlighedsfilm der er lavet?, det måtte være både den yngre
> generation og den ældre.

For 10-15 år siden var "Pretty Woman" og "Fire bryllupper og en
begravelse" (eller var det omvendt) ganske populære inden for den genre.
Mange af det kønne køn var i hvert fald begejstrede for dem.

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-09-07 13:45

> For 10-15 år siden var "Pretty Woman" og "Fire bryllupper og en
> begravelse" (eller var det omvendt) ganske populære inden for den genre.
> Mange af det kønne køn var i hvert fald begejstrede for dem.

Den japanske Den tatoverede kvinde er toppen
MvH Steen

Fra : David Schjelde

Dato : 26-09-07 09:25

Silver skrev:
> [...]
> den bedste kærlighedsfilm der er lavet?, det måtte være både den yngre

Coppolas "Dracula"

mvh
david

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 26-09-07 16:40

Det undrer mig at ingen har nævnt
Breaking the Waves
og
Den Fabelagtige Amélie fra Montmartre

kmo

Fra : Jesper Lützhøft

Dato : 30-09-07 19:23

Kom lige i tanke om disse:

Before sunset
og
Before Sunrise

I sansernes vold

Hej igen

--
Jesper Lützhøft

Fra : Per Hansen

Dato : 01-10-07 16:16

See Jane Date.

Charisma Carpenter spiller Jane der er begyndt at blive desperat for at
finde kærligheden, fordi hun har løjet om at hun har fundet den eneste ene
og har været så uklog at lyve om at hun snart skal giftes.

Alle hendes venner har allerede fundet deres at dele livet sammen med,
selv hendes nemesis fra high school Natascha (Holly Marie Combs) rumsterer
stadig i hendes liv og hun har sørme også allerede fundet hendes eneste
ene.

Så grundet hendes lille løgnehistorie om hun skal giftes på en bestemt
dato, står hun nu og har kun 2 måneder til at finde hendes store kærlighed.

Desværre ikke tilgængelig som Reg2, men der er så mange webshops der også
forhandler Reg1, så den kan godt findes på DVD.

--
Per Hansen

Fra : Mr. D

Dato : 01-10-07 18:00

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> See Jane Date.
>
> selv hendes nemesis fra high school Natascha (Holly Marie Combs)

Hva med du med "Hendes nemesis"?

simon

Fra : Mr. D

Dato : 02-10-07 06:18

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hva med du med "Hendes nemesis"?

Sorry: Hvad MENER du med "Hendes Nemesis"?

simon

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 02-10-07 12:27

On 2007-09-24 20:19:54 +0200, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> said:

> hmm....det er blevet påbudt mig at spørge her i gruppen om hvad i syntes er
> den bedste kærlighedsfilm der er lavet?, det måtte være både den yngre
> generation og den ældre.

Big Fish.

--
Anders Vind Ebbesen