releasedates
Fra : Mr. D

Dato : 22-09-07 10:37

Kan nogen sige mig, hvor man kan se, hvornår en film kommer på DVD i
Danmark?

Lige nu tænker jeg f.eks. på

Hot Fuzz
og
Transformers

simon

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-09-07 14:41

Mr. D wrote:

> Kan nogen sige mig, hvor man kan se, hvornår en film kommer på
> DVD i Danmark?

IMDB giver mig danske release dates (formentlig fordi jeg præsenterer
mig som "dansker" i mine browser settings per default).

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-07 15:38

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> IMDB giver mig danske release dates (formentlig fordi jeg præsenterer mig
> som "dansker" i mine browser settings per default).

Sorry, måske udtrykte jeg mig forkert. Jeg mente DVD udgivelser. IMDB viser
mig biografpremierer, men jeg ser ingen DVD datoer.

Hvornår udkommer f.eks. disse på DVD?

Transformers
Hot Fuzz

simon

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-09-07 16:00

Mr. D wrote:

> Sorry, måske udtrykte jeg mig forkert. Jeg mente DVD udgivelser.
> IMDB viser mig biografpremierer, men jeg ser ingen DVD datoer.

> [...]

Hvis du mener "danske" DVDere (Hot Fuzz er ude på R2UK), ville kigge på
en online forhandler som
www.dvdoo.dk
www.moviezoo.dk
www.laserdisken.dk (har også en del import titler)
De plejer alle tre at være rimeligt vakse til at skrive release dates
(hvem vil ikke gerne modtage preorders til fuld pris?).

En anden mulighed er en side som www.filmz.dk

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 22-09-07 20:14

On Sat, 22 Sep 2007 11:37:26 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

>Kan nogen sige mig, hvor man kan se, hvornår en film kommer på DVD i
>Danmark?
>
>Lige nu tænker jeg f.eks. på

Nogen har nævnt Laserdisken

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=523171312819064

>og
>Transformers
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=11891790061611710

sayonara
Martin Mose Larsen

Ældre mand druknet på bænk, da havet slog ind over molen

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-07 23:24

"Martin Mose Larsen" <mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:c7qaf39s5ja1vceeh2fuk8asl024v6lv3c@4ax.com...