Næste skridt
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-09-07 06:35

ja nu har jeg lige sidet og set den og nej jeg synes ikke den holder det var
1t27 mins kedsomhed (sårn da ) ... man må gi dem at de prøver hårdt og
smider nogen af de gamle skuespiller ind - men det går bare ikke problemet
med de unge danske skuespiller ( dem på 30 minus ) er at de er forholdsvis
talentløse næsten alle sammen ( på nær hende der spiller Fie i taxa ) ....
men hvis jeg er helt galt på den så lad mig endeligt vide for så vil jeg da
se den igen

Fra : Karina

Dato : 22-09-07 13:03

Bo M Mogensen skrev:
> ja nu har jeg lige sidet og set den og nej jeg synes ikke den holder det var
> 1t27 mins kedsomhed (sårn da ) ...

Sådan af ren og skær nysgerrighed... Er der en scene (vist nok lige i
starten), hvor man hører nogle folk ringe ind til et radioprogram?

Mvh
Karina

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-09-07 13:42

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan af ren og skær nysgerrighed... Er der en scene (vist nok lige i
> starten), hvor man hører nogle folk ringe ind til et radioprogram?
>
> Mvh
> Karina

Oh jeg må være dig svar skyldig jeg ser så mange film og serier så min
opmærksomhed bliver først aktiveret når der sker noget spænende og det
gjorde der¨på intet tidspunkt der var lidt dnsk frem og tilbage om anal sex
og det var ligesom det ( jeg skal ikke røbe her om det blev til noget )

Fra : Karina

Dato : 23-09-07 00:19

> Oh jeg må være dig svar skyldig jeg ser så mange film og serier så min
> opmærksomhed bliver først aktiveret når der sker noget spænende

Hehe... Så du den på DVD eller? Jeg spørger, fordi jeg var med som
statist undervejs i optagelser og er selvfølgelig nysgerrig efter at
vide, om "mine" scener endte på gulvet i klipperummet, eller om de rent
faktisk kom med.

Mvh
Karina