Zeitgeist
Fra : We live for The One,~

Dato : 20-09-07 17:46

Fra : Per Hansen

Dato : 20-09-07 20:44

"We live for The One, we die for The One" <hc@vangcreative.dk> mentioned
this

> Vågn op.
>
> http://zeitgeistmovie.com

Den her virker vist lidt bedre, direkte link til den på Google Video:
http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422995115331
Har selv somme tider lidt problems med at spille re-directed videos.

Over 2.9 millioner har allerede set den.

--
Per Hansen

Fra : desktop

Dato : 21-09-07 16:17

Per Hansen wrote:
> [...]
> Har selv somme tider lidt problems med at spille re-directed videos.
>
> Over 2.9 millioner har allerede set den.

hm er det bare en film om død og elendighed?

Fra : Hagar

Dato : 21-09-07 19:29

> hm er det bare en film om død og elendighed?

Som jeg har forstået den, så er det en film om tro, på den ene eller den
anden og hvor naive vi andre dødelige er.

Hagar

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-07 09:54

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg kan ikke få lyd på de der Google og YouTube film. Jeg har prøvet alt.
Hvad kan der være i vejen?

simon

Fra : Per Hansen

Dato : 22-09-07 17:36

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> mentioned this

> Jeg kan ikke få lyd på de der Google og YouTube film. Jeg har prøvet
> alt. Hvad kan der være i vejen?
>
> simon

Good question, jeg har ingen problemer med lyden.
Måske mangler du et eller andet codec for at kunne afspille FLV formatet
korrekt, FLV er det format at både Google Video og YouTube benytter.

Men ellers, så har jeg fundet ud af at den er tilgængelig som både DVD
og Xvid i flere nyhedsgrupper også.

http://www.binsearch.info/?q=zeitgeist&max=25&adv_age=50&server=
Hvis man ved hvordan man anvender NZB downloading.

--
Per Hansen