Mammoth "spoiler"
Fra : Hagar

Dato : 20-09-07 17:28

Hej i gruppen

Jeg har lige set filmen Mammoth ( http://www.imdb.com/title/tt0487037/ ),
det vil sige, jeg så noget af den, for der er grænser for hvad jeg gider at
spille tiden på.
Den er SÅ dårligt lavet, altså mammutten, at filmen havde været bedre uden
den, for jeg tror at ens egen forestilling af sådan et dyr ville virke bedre
i filmen end at den er med. Godt nok skulle det være en sjov gyser film, men
det bæst er der ikke noget sjovt ved. Tænk at udgive sådan noget bras. Det
gør det heller ikke bedre at den kvindelige agent der er med er så fyldt med
botox at en brat dukke ville have mere udtryk end hende.
Det bedste ved filmen, af hvad jeg så, er dog den hånd en professor har
doneret i videnskabens ånd, den er rimeligt godt lavet. Nu er i advaret,
hvis i skulle falde for filmen.

Hagar