lige et par anbefalinger
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-09-07 03:20

ja jeg har fået kort til blockbuster og de har sgu en afdeling med Danske
film og efter som jeg er noget bag ud er jeg startet fra en ende af med dem
jeg ikke har set

Der kommer godt nok meget der ikke er meget bevendt

men men men den her jeg mener den heder noget i retning af : lad de små børn
komme - ja det er den bedste film jeg har set siden : efter bryllupet !
og bestemt røget ind på min top 15 liste af danske film.

så har jeg set " EXIT" den er mere svensk ind dansk med mads Mikkelsen den
er suveren ....

Fra : Anders

Dato : 17-09-07 00:16

> men men men den her jeg mener den heder noget i retning af : lad de små
> børn komme - ja det er den bedste film jeg har set siden : efter bryllupet
> !

Efter min mening er "Lad de små børn" LANGT bedre end efter "brylluppet".
- Den har magien og den gode helhed. Det har Efter brylluppet desværrre ikke
selvom de alle sammen spiller rigtig godt. Somme tider er magien der bare
ikke...

-Anders