Se den film!
Fra : Per Vadmand

Dato : 13-09-07 22:45

Se George Clooneys "Good Night and good lusk" - så ved I, hvorfor vi skal
være glade for public service-tv.

Og fordi det er en skidegod film.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : PerX ...

Dato : 13-09-07 23:42

In article <46e9af4a$0$27702$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...
> Se George Clooneys "Good Night and good lusk" - så ved I, hvorfor vi skal
> være glade for public service-tv.
>
> Og fordi det er en skidegod film.

Jeg er ikke så meget til luske film.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 14-09-07 15:34

On Fri, 14 Sep 2007 00:42:27 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>In article <46e9af4a$0$27702$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
>perve@post.tele.dk says...

>Jeg er ikke så meget til luske film.

Nå, det ved jeg da ikke ... jeg kan godt lide at være til
snigpremierer

sayonara
Martin Mose Larsen

Husk, hvad slåfejl kan gøre

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-09-07 15:43

Martin Mose Larsen wrote:

> Nå, det ved jeg da ikke ... jeg kan godt lide at være til
> snigpremierer
>
> sayonara
> Martin Mose Larsen
>
> Husk, hvad slåfejl kan gøre

Ja ja - men se filmen alligevel!

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 14-09-07 23:56

In article <pp6le35sas7ua9lqmgmt3salibsmd5b4t4@4ax.com>,
mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk says...

> Nå, det ved jeg da ikke ... jeg kan godt lide at være til
> snigpremierer

Heh, jeg havde helt overset den genre ;)

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-09-07 00:51

Per Vadmand wrote:

> Se George Clooneys "Good Night and good lusk" - så ved I, hvorfor
> vi skal være glade for public service-tv.
>
> Og fordi det er en skidegod film.

Tobaksindustrien er også begejstret for den

Nej, du har helt ret; jeg forbestilte den på R1 DVD i sin tid.

Fra : Jesper

Dato : 14-09-07 14:10

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Se George Clooneys "Good Night and good lusk" - så ved I, hvorfor vi skal
> være glade for public service-tv.
>
> Og fordi det er en skidegod film.
>
> Per V.

Det var da vidst en lusket film
Har hørt om en med næsten samme titel der hedder "Good Night and Good
Luck", sjovt nok også med George Clooney.
--
Jesper

Fra : Anglachel

Dato : 14-09-07 16:27

> Se George Clooneys "Good Night and good lusk" - så ved I, hvorfor vi skal
> være glade for public service-tv.
>
> Og fordi det er en skidegod film.
>
> Per V.

Ja den er super, og rigtigt gode skuespilspræstationer tillige. Specielt
David Strathairn

Fra : Kim

Dato : 14-09-07 18:07

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Se George Clooneys "Good Night and good lusk" - så ved I, hvorfor vi skal
> være glade for public service-tv.
>
> Og fordi det er en skidegod film.

Kommer den på højde med kultkalssikeren "Return of the killer tomatoes" ?

Kim

Fra : Per

Dato : 14-09-07 18:12

Jeg må indrømme at efter 20-40 min. opgav jeg at se den færdig. Den bliver
måske bedre senere?

Fra : Kim

Dato : 14-09-07 19:19

"Per" <ihate@spam.com> skrev i meddelelsen
> Jeg må indrømme at efter 20-40 min. opgav jeg at se den færdig. Den bliver
> måske bedre senere?

Der var nu en grund til jeg lavede en smily i mit indlæg.

Stor kunst er den ikke.

Kim

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-09-07 21:17

Per wrote:
> Jeg må indrømme at efter 20-40 min. opgav jeg at se den færdig. Den
> bliver måske bedre senere?

Det vil du nok ikke synes. Your loss.

Per V

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-09-07 22:31

Per Vadmand wrote:

> Det vil du nok ikke synes. Your loss.

Pudsig holdning, for filmen er mere aktuel end nogensinde før...

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-09-07 08:49

Jesper Lund wrote:

> Pudsig holdning, for filmen er mere aktuel end nogensinde før...

Hvad jeg mente var, at hvis man slukker for dén film efter tyve minutter, er
der ikke noget, jeg kan sige, der kan få ham til at se den igen, for så
hører han i den grad ikke til filmens målgruppe.

Per V

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 15-09-07 16:55

Per Vadmand skrev:

> Hvad jeg mente var, at hvis man slukker for dén film efter tyve minutter, er
> der ikke noget, jeg kan sige, der kan få ham til at se den igen, for så
> hører han i den grad ikke til filmens målgruppe.

Good Night and Good Luck er et fremragende eksempel på hvordan god
filmkunst kan gøre en handling dødspændende, selv om man kender slutningen!

Det burde alle de spoiler-paranoide filmfans tænke lidt over (også dem
her i gruppen).

Mikkel

Fra : Per

Dato : 17-09-07 12:12

> Hvad jeg mente var, at hvis man slukker for dén film efter tyve minutter,
> er der ikke noget, jeg kan sige, der kan få ham til at se den igen, for så
> hører han i den grad ikke til filmens målgruppe.

Jeg har faktisk besluttet at forsøge igen. Jeg er meget til drama og
spænding. Men fungerer den som film selvom man ikke kender noget til
historien?

Fra : PerX ...

Dato : 15-09-07 18:07

In article <46eafe38$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
usenet@jesperlund.com says...

> Pudsig holdning, for filmen er mere aktuel end nogensinde før...

Censur er evig aktuel.
--
Danmark:
1/1 2007 - Indfører skat på internettet.

Fra : Brian P

Dato : 14-09-07 20:33

On Sep 14, 4:42 pm, "Per Vadmand" <pe...@post.tele.dk> wrote:

> Ja ja - men se filmen alligevel!

Vi har skam set den, og den var da ok, men som en siger: stor kunst
var det ikke.

Fra : Mathness

Dato : 15-09-07 17:34

"Kim" <kiminfarum@FJERNESyahoo.dk> writes:

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Kommer den på højde med kultkalssikeren "Return of the killer
> tomatoes" ?

Tror ikke helt de kan sammenlignes, tomat filmen er jo en humoristisk
film (og en af de bedste). De er dog begge gode film.

--
Thomas Klietsch
m a t h n e s s @ z 4 2 . d k