'Motorcykelfascination' nu som sommerkursu~
Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 08-10-07 20:48

Kære dk.fritid.motorcykel

Sidste vinter havde vi på Krogerup Højskole en uforudset stor interesse for
valgfaget 'Motorcykelfascination', der med indlæg af så forskellige som
Hjalte Tin, Robbin Harms og Biker Jens egentlig var tænkt som et valgfag for
de unge, der normalt søger de lange ophold på højskolen.
Ud fra denne forhåndsinteresse arrangerer Krogerup Højskole, der ligger
bekvemt op ad Øresund, Strandvejen og en ret fed crossbane, nu
'Motorcykelfascination' som et ugelangt sommerkursus i midten af august 2008
for voksne. Kodeordene er motorcykelfascination, spændende mennesker og
fortættet atmosfære på hyggelig herregård. Hjalte har allerede givet
tilsagn. Men hvordan konkret programmet samler sig, vil kunne følges på min
hjemmeside: http://brason.dk/toppage1.htm

John de Summer-Brason

Fra : frølårsraketten

Dato : 09-10-07 15:28

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev
> Kodeordene er motorcykelfascination, spændende mennesker og fortættet
> atmosfære på hyggelig herregård.

Dette forum er vel ikke det rette for kommercielle indlæg!

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Bongo

Dato : 09-10-07 16:09

> Dette forum er vel ikke det rette for kommercielle indlæg!

Det fik han også at vide sidste år.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-10-07 17:32

"Bongo" <askfor@address.com> writes:

> Det fik han også at vide sidste år.

Der står faktisk intet imod kommercielle indlæg i fundatsen!
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.motorcykel

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Dr. Enduro

Dato : 09-10-07 17:59

Kai Harrekilde-Petersen skrev:

> Der står faktisk intet imod kommercielle indlæg i fundatsen!
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.motorcykel
>

> Kai

Arh, fundats mig her og fundats mig der, den er der alligevel ingen der
har hverken læst eller har tænkt sig at overholde, der findes jo ingen
sanktionsmuligheder mod brud alligevel.

Når det er sagt, så synes jeg Johns indlæg hører fint hjemme her. Især
hvis han giver en sponsorkrone til dfm's hjemmeside?

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-10-07 19:01

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> writes:

> Arh, fundats mig her og fundats mig der, den er der alligevel ingen
> der har hverken læst eller har tænkt sig at overholde, der findes jo
> ingen sanktionsmuligheder mod brud alligevel.

Jo, der *er* saktionsmuligheder og jo, vi skal bruge dem med sund
fornuft. I Hin Hårde Dage har jeg fået et par pyramidespil-spammeres
konti aflivet hos ISP'erne.

Kai

Fra : Dr. Enduro

Dato : 09-10-07 19:51

Kai Harrekilde-Petersen skrev:

> Jo, der *er* saktionsmuligheder og jo, vi skal bruge dem med sund
> fornuft. I Hin Hårde Dage har jeg fået et par pyramidespil-spammeres
> konti aflivet hos ISP'erne.

Hvad betyder det?

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Veset

Dato : 09-10-07 19:52

On Tue, 09 Oct 2007 18:31:53 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

>Der står faktisk intet imod kommercielle indlæg i fundatsen!
>http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.motorcykel

Tja, der står at køb og salg henvises til markedsgrupperne, det er vel
en vare af en eller anden art John prøver at sælge eller hvordan?

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Thore Jensen

Dato : 10-10-07 15:55

Kai Harrekilde-Petersen skrev:

> Der står faktisk intet imod kommercielle indlæg i fundatsen!
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.motorcykel

Det skal der heller ikke, det står allerede i de overordnede
retningslinier for dk-hierarkiet.

[Annoncering og reklamer]

Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Det er dog tilladt at besvare konkrete spørgsmål om forhandlere,
priser på produkter, tjenester og lignende. I en sådan situation
påhviler det afsender at oplyse om ansættelsesforhold, eller andre
økonomiske interesser, i det omfang det har betydning for svarets
objektivitet.

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 16:58

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev i en meddelelse

> "John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev
>
> Dette forum er vel ikke det rette for kommercielle indlæg!

Jeg syntes da det er fint nok, at vi bliver orienteret om det tilbud !,kunne
godt selv finde på at tilmelde mig, det bliver i min fritid og det har noget
med motorcykler at gøre, så er det vel også den rette gruppe ?

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Hekto

Dato : 10-10-07 11:39

Dennis Hellan Pedersen (4690) explained on
09-10-2007 :

> Jeg syntes da det er fint nok, at vi bliver orienteret om det tilbud !,kunne
> godt selv finde på at tilmelde mig, det bliver i min fritid og det har noget
> med motorcykler at gøre, så er det vel også den rette gruppe ?

Ja, jeg ser det også som en orientering - især
når subject klart tilkendegiver indholdet. Så er
det jo let at springe det over!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-10-07 19:47

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> writes:

> Dette forum er vel ikke det rette for kommercielle indlæg!

Når nu det er noget ret specielt og temmeligt on-topic, så synes jeg
nu at det er fint nok at fortælle om arrangementet herinde.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R