Defekt lynlås
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-10-07 15:29

Er der nogen der har haft held til at få skiftet en lynlås i deres
læderdragt. Låsen der holder buks og jakke er gået på min Spyke læderdragt.

Findes der evt. en Spyke importør der kan få en lynlås hjem til den, så man
kan få den skiftet hos en kineser her i Aalborg?

mvh
Thomas

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-10-07 17:10

Thomas Buus Andersen skrev den 08 okt 2007 i

> [...]
>
> Findes der evt. en Spyke importør der kan få en lynlås hjem til den, så
> man kan få den skiftet hos en kineser her i Aalborg?

Har med held fået den lokale systue (thai) i Esbjerg til at flikke en ny
lynlås i buksebenene på læderdragten. Hun havde også en passende lynlås.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-10-07 18:29

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Har med held fået den lokale systue (thai) i Esbjerg til at flikke en ny
> lynlås i buksebenene på læderdragten. Hun havde også en passende lynlås.

Jeg har været hos de fleste i Aalborg. Men de siger alle at det er en meget
vanskelig opgave, samt at lynlåsen er
en usædvanlig længde (92cm) i 8mm som skal fremskaffes helt specielt til
modellen.

Priserne starter ved 450kr i de tilbud jeg har fået, med forbehold for
ændringer.

> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-10-07 18:37

Thomas Buus Andersen wrote:
> [...]
>
> Findes der evt. en Spyke importør der kan få en lynlås hjem til den, så man
> kan få den skiftet hos en kineser her i Aalborg?

Hvis nogen kan skaffe lynlåsen er det Lynlås Eksperten på Finsensvej :
http://www.gulex.dk/firmainfo/coco_skraedder_lynlaas_eksperten/900042613600.htm
Jeg tror _ikke_ det bliver et problem

--
vh
Torben

Fra : Bongo

Dato : 08-10-07 18:39

> Findes der evt. en Spyke importør der kan få en lynlås hjem til den, så
> man kan få den skiftet hos en kineser her i Aalborg?

Jeg syer selv mine! Spykes syninger og lynlåse er noget lort, jeg har nu nu
lavet 3 reperationer på vores 2 * Spyke som er mindre eller 1 år gammelt.
Syninger bør være ubrudte, det er Spykes ikke. Jeg køber nål, tråd og låse i
den lokale syforretning som også gerne giver gode råd.
http://www.mc-select.dk/ er importør. Da jeg skulle have reservedele til min
ARAI hjelm fra dem tog det måneder . Til orientering så holder en nylon
lynlås holder vand bedre end en metallås.

Vh Bongo

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-10-07 19:17

"Bongo" <askfor@address.com> skrev i en meddelelse
Til orientering så holder en nylon
> lynlås holder vand bedre end en metallås.

Tak for det.
Men den skal bruges til banekørsel på pocketbike. Så det er underordnet om
det skal
være vandtæt.

> Vh Bongo

Thomas