Dæk type og montering
Fra : mikkelflott@gmail.co~

Dato : 08-10-07 13:17

Hej fokens.

Mit fordæk (Bridgestone Battlax BT45F, 120/70 - 17M/C 58H) skal
skiftes til et nyt - jeg vil have det samme, da det har gjort det
rigtig godt :)
http://www.mcdaekonline.dk/ kan jeg finde et med følgende
specifikationer:

Bridgestone BT 45 F 120/70 -17 TL 58H

Som I kan se er der en lille uoverenstemmelse (TL istedet for M/C). Er
det noget der betyder noget?

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-07 21:59

mikkelflott@gmail.com wrote:

> [...]
> specifikationer:
>
> Bridgestone BT 45 F 120/70 -17 TL 58H
>
> Som I kan se er der en lille uoverenstemmelse (TL istedet for M/C). Er

TL = Tubeless - altså et slangeløst dæk. M/C betyder bare at det er et
motorcykeldæk. Hvis din MC ikke har slanger i, er det dækket du søger.

--
Squish
VFR750F