HJÆLP..hvem kender disse dæk ventiler..
Fra : B.M.

Dato : 21-09-07 10:58

Har købt en zzr 1100, men der sidder godt nok nogle mærkelige ventiler på
den.. De ligner en møtrik, ca 1 cm høje, med et lille hul i midten...En
10,er nøgle passer lige ned over den...Er der nogen der hvordan jeg får luft
igennem dem..
Hilsen BM...

Fra : Armand

Dato : 21-09-07 15:54

"B.M." <b.madsen@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den.. De ligner en møtrik, ca 1 cm høje, med et lille hul i midten...En
> 10,er nøgle passer lige ned over den...Er der nogen der hvordan jeg får

Jeg (ligesom mange andre!?) hár set dit første indlæg, men mekanikken lyder
totalt fremmedt (også?) for mig!
Kunne du ikke suplere med et billede af sagerne og derved måske få
kick-startet besvarelserne :-/

--
Armand.

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 21-09-07 21:09

B.M. skrev:
> [...]
> 10,er nøgle passer lige ned over den...Er der nogen der hvordan jeg får luft

Nu er det vel ikke bare nogle smarte sekskantede ventilhætter - sådan
lidt i familie med dem her:
http://thansen.dk/product.asp?c=1250762218&n=1200320535&pn=1225983130
:)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010