Lidt Honda Concept-cykler...
Fra : MKS - 74

Dato : 20-09-07 11:50

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 17:21

For sku da nu er jeg blevet forelsket , og det er din skyld Michael

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Armand

Dato : 20-09-07 23:57

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
> For sku da nu er jeg blevet forelsket , og det er din skyld Michael

Nå så du er også lidt til retro!?

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 00:26

Hehe Armand

Det var sku da ikke Michael jeg blev.............................

Men den der 6er a la B.King , men du har da ret de andre er noget vf1000 og
noget cb 400 super sport ,hehe min første MC for hulens masse år siden

Sidst jeg blev nostaltisk for 4 -5 år siden måttejeg bare eje en Kawa 650
igen fordi det var jo guldet engang 2 ture blev det til , Den er sku for
farlig , når man er blevet forvent til datidens MCer

PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
">

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 21-09-07 05:21
Fra : Torben Scheel

Dato : 21-09-07 06:14

Allan Rasmussen wrote:

> staar der CB900F paa den roede faetter der...
> ... savle ...

CB1100F

--
vh
Torben

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 22-09-07 08:33

> CB1100F

Saadan een har jeg haft for et par aar siden.
Godt nok i 81'er udgaven. Gad vide om den har samme knastkaede rasle lyd...
Det er jo ren nostalgi